Eksponentielt aftagende hastighed!!

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej TDC forum.

Jeg skriver her, da jeg gennem de sidste 5 år har prøvet at overbevise TDC om problemet med

min "bredbåndsforbindelse".

Sagen er den, at jeg bor på landet som det sidste hus på linien, dette forstår jeg udemærket og ved at

det indebærer lavere hastigheder end i byerne og en urimelig høj pris for en sådan linie. Dog er det ikke

prisen jeg vil klage over.

Det problemet er, og har været længe nu, er at jeg betaler for en 2048/128 forbindelse. En udemærket forbindelse til surf og spil, eller det plejede det at være (stabil linie der holdt hastigheden, minus overhead self. med en stabil ping på omkring 20 ms). Problemet begyndte så for 4 år siden, da linien tilsyneladende begyndte at blive svagere og svagere og jeg begyndte at miste hastighed på min forbindelse. Jeg har igennem de 4 år haft kontakt til TDC og haft en tekniker ude og måle, som "umiddelbart ikke kunne se noget problem", efter at have målt i 2 minutter. Det skal dog siges at det kunne jeg sagtens efter at have målt i 2 år...

Nu sidder jeg med en linie der aldrig når over 14xx/80 og en ping på omkring 60 ms, uden at have ændret på noget siden jeg købte forbindelsen, så det lader tilsyneladende til at kobberet at ved at ætse væk, eller at der er blevet bundet knude på linien.

Min bøn til TDC er om de ikke snart vil tage mig seriøst, for jeg har snart opbrugt al min tålmodighed og penge, på denne USLE forbindelse.

MvH. En meget utilfreds TDC kunde slave.

P.S. Jeg bliver også ved med at modtage reklamer om at jeg kan få høje forbindelser, telefoni og TV samlet i ét kabel, og kontakter jer derfor hver gang, men får self. at vide at det ikke kan lade sig gøre hvor jeg bor. men så lad dog for fanden være med at sende mig tilbud hvis jeg ikke kan bruge dem, slet mig dog fra listen, eller hvad der skal til, eller er det også for stor en opgave for danmarks største internetudbyder?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej IMOFO

Måske du kan lave en aftale med en nabo 2 km længere ind imod centralen også bruge den Pringle løsning du har lagt link op til på en anden tråd her på forum  Glad humørikon

Ej, selvfølgelig ikke. Og jeg må sige du har en engels tålmodighed, hvis det har stået på i 4 år. Jeg tænker umiddelbart på noget mobilt bredbånd? Hvordan er mobil dækningen hvor du bor.

Jeg vil gerne forsøge at sparke noget igang omkring dit kobber. Så skal du sende mig en PM med dine kontakt oplysninger - også skriver vi videre sammen her offentligt, så alle kan se hvordan det går for dig?

Du kan evt - hvis du ikke allerede kender denne, tjekke din ping og linje her:

http://www.pingtest.net/

Hilsen

jeg har også mobilt bredbånd og der er ikke vildt god dækning her, så det kan ikke rigtig betale sig at bruge det. Ydermere er mobilt bredbånd ikke stabilt nok til at spille spil over. Glad humørikon

smider lige en PM Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P