Svar

Eksistere TDC medarbejdere?

Hej

Har bestilt canal 9 for 3 uger siden som tillæg til min Viasat/familie/basis pakke, men har stadig hverken fået en Canal 9 elle en mail om, hvornår jeg kan forvente der sker noget!

Jeg har nu i 3 dage forsøgt af få fat i dem på tlf, for man kan jo åbenbart ikke lige finde en direkte mail til nogen form fo kundeservice. Bliver smidt af hele tiden, fordi de alle er optagede.

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor mange års ventetid der er på at få Canal 9, fra det er købt og betalt, til man får det?

Mvh. S

icon

Bedste svar af Patrick11 15 september 2010, 16:00

Hej molly2300

Du skriver, at TDC vil klare sig med blot forum. Dette er forkert. Du skal opfatte forum som et suplement. Det kommer ikke i stedet for andet.

Du kan stadig ringe til os. Hvis du kikker her, finder du nummeret:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Du kan se her, hvornår det bedste tidpunkt er, at ringe, hvis du vil undgå ventetid.

Du nævner selv, at du har været i en butik, hvor du fik hjælp.

Jeg håber du hermed vil bruge forum flittigt og konstruktivt i fremtiden, sådan som det er ment. Nemlig som et suplement til de måder, du kan få hjælp og vejledning omkring dine TDC produkter.

Invisigoth

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Omkring 10år,Humørikon med tunge

prøv at ringe på et tidspunkt hvor de ikke har så trævlt.

du kan se en tabel over hvornår på kontakt siden.

Havde samme problem efter at canal 9 udgik d 23/8. Jeg sendte bestilling igen og der skete INTET.

Jeg forsøgte at ringe til TDC på alle tidspunkter uden held. Det blev først løst da jeg ringede til TDC butikken i amager centret, så havde jeg canal 9 om eftermiddagen.

TDC tror at de kan klare kundeservice med et TDC Forum og uden personlig kontakt. Jeg håber de bliver klogere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej molly2300

Du skriver, at TDC vil klare sig med blot forum. Dette er forkert. Du skal opfatte forum som et suplement. Det kommer ikke i stedet for andet.

Du kan stadig ringe til os. Hvis du kikker her, finder du nummeret:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Du kan se her, hvornår det bedste tidpunkt er, at ringe, hvis du vil undgå ventetid.

Du nævner selv, at du har været i en butik, hvor du fik hjælp.

Jeg håber du hermed vil bruge forum flittigt og konstruktivt i fremtiden, sådan som det er ment. Nemlig som et suplement til de måder, du kan få hjælp og vejledning omkring dine TDC produkter.

Invisigoth

Nu har jeg så, ringet og ringet og ringet! Efter 1 1/2 dag med et opkald i timen fik jeg så lov at komme på vent,for det kan man jo ellers ikke!

40 min. og fik så en pige i røret der ikke kunne finde mig i systemet! Hun prøvede hår nakket at overbevise mig om, jeg var Yousee kunde! Efter 10 min. bad hun mig om lige at hænge på. Jeg røg så tilbage på vent i 10 min. og fik så eb dreng i røret, og så startede vi for fra, med jeg måtte være Yousee kunde.

Så kammede jeg sgu' over, og ved  miraklernes kraft fandt han mig! (TDC havde ikke "A" bag mit husnummer i adressen), han beklagede mange gange, og sagde jeg havde Canal 9 inden for 2 timer.

Det er så efterhånden en del dage siden, men selv om der er genstartet 10 gange og alt muligt andet, er der stadig ingen Canal 9!!!

Orker jeg at ringe igen....Nej, det er for besværligt at købe oget i denne butik.

Jeg har ikke mere tålmodighed med TDC. Vi skifter. Tak for absolut ingen service.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)