Svar

Edge i stedet for 3G

• APN
  • 0 kommentarer
Når jeg logger på, vælger mit mobile bredbånd at gå på EDGE i stedet for 3 G, og så kan jeg ikke komme på internettet.

Når jeg har lukket ned et par gange og det lykkedes med 3 G, kan den finde på at ændre midt i det hele, og så bliver jeg logget af.

Hvordan kan jeg ændre det. Det er noget der lige er begyndt efter flere måneders brug uden problemer.

icon

Bedste svar af Teleforum 16 december 2010, 08:49

Hvis du kører ConnectIt, skal du under 'Netværk' gå ind i 'Netværkstilstand' og markere 'Kun 3G'.Derefter kan du starte '3G'  Det skal gøres hvergang, det er ganske tåbeligt, men såan er programmet skrevet.

Jeg har kæmpet med dette problemet i et årstid før det lykkedes mig at finde en TDC medhjælper der gad hjælpe  mig !!!

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du kører ConnectIt, skal du under 'Netværk' gå ind i 'Netværkstilstand' og markere 'Kun 3G'.Derefter kan du starte '3G'  Det skal gøres hvergang, det er ganske tåbeligt, men såan er programmet skrevet.

Jeg har kæmpet med dette problemet i et årstid før det lykkedes mig at finde en TDC medhjælper der gad hjælpe  mig !!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)