E-mails tilknyttet Bredbånds abonnement

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

hej!

Jeg ved ikke om dette har været oppe før og hvis det har undskylder jeg lige på forhånd.

Jeg vil gerne vide hvor mange e-mail adresser man kan tilknytte sit bredbånds abonnement

Er der nogen begrænsninger eller er det kun en man kan oprette?

Håber i kan hjælpe mig med at blive lidt klogere

Mvh.

Jytfin

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja det har været ope før i mange forskellige sammenhænge.

du kan oprette 5 email adresser men kun en postkasse, det vil sige at 4 af email adresserne er det man kalder aliaser alså andre navne for samme email adresse.

men hvis du vil have flere kan du i med gmail oprette alle de mail adresser og post kasser du vil, og så også have en meget støre post kasse(pt ca 5 gigabyte, og det stiger konstant)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Dvs at jeg kan oprette 4 aliases men alle kan læse de mails på de forskellige aliaser?

Grunden til jeg spørger om dette er at jeg har tænkt på at lave en som bruges til private mails til venner som jeg ikke har telefonisk kontakt med.

Og jeg har forsøgt at se om jeg kunne oprette en mere via selbetjening uden held Trist humørikon

Gmail er faktisk en genial løsning hvis man er ude efter meget plads

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, og så kan den synkrosere med din mini pro, eller andre android telefoner. på samme måde som en exchange server, alså du får alle mails på din telefon så hvis du sletter dem i gmail sletter den også på telefonen og omvendt, samt du kan synkrosere dine kontakter så de kontakter du har på telefonen har du også på gmail og omvendt, det samme gælder kalender, ja alt du kænder fra microsoft exchange og så har du jo også backup af alle dine kontakter med mere, hvis du skulle skifte til en ny android eller symbian telefon.

hvis så du også bruger picasa(også fra google) kan du også når jeg en gang finder udaf at få det til at virke, uploade billeder til dit online galleri, som så selvfølig synkrosere med din computer,

Omdømme 2

Det må jeg da lige kigge på, først skal jeg lige have fundet ud af hvorfor jeg ikke kan oprette mere end den ene e-mail konto som allerede er oprettet på mit bredbånds abonnement.

Det lyder som en god ide det må jeg også lige kigge nærmere på

Omdømme 3

Hej,

det kan være at det her kan hjælpe dig,

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5682

Omdømme 2

kigger lige på det og håber det virker Glad humørikon

Jeg har lige kigget på det via selvbetjening som der står man skal og der kan jeg ikke få lov til at oprette flere aliaser

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg har lige en bemærkning -

Hvis du i Selvbetjening har tilknyttet din mailadresse og har oprettet adgang til Webmail/Mailboks så har du også, når du logger ind på Mail (webmail), adgang til at oprette 4 ekstra mailadresser som er alias på den tilmeldte mailadresse. Prøv at gå ind på HJÆLP siderne under Bredbånd og Mail, der finder du masser af links til hvordan du skal gøre det.

Er du i tvivl om noget så vend tilbage hertil for yderligere hjælp

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P