E-mail til aol.com bliver afvist

• dvh
  • 0 kommentarer
Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'Ron3663@aol.com'. Emne 'test', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 <Ron3663@aol.com>: Recipient address rejected: REJECT destination aol.com unavailable, see http://tdc.dk/4101', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC79

Flere e-mail adresser med "aol.com" som tidligere fungerede fint i årevis,  bliver ny afviste med ovenstående meddelelsen. Er det noget med vores opsætning? De fungere fint når jeg sender fra webmail....eller fra mit arbejde.

1 Kommentar

hej dvh

Velkommen til TDC-forum. Jeg vil godt prøve at give et bud.

Jeg foreslår at du skal se din mailopsætning efter:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

----------------------

Du har skrevet en mailadresse i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle verden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der stå i TDC-forum vil jeg bede dig om at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser.

På patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Kan du bruge svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)