Svar

E-mail adresse ved skift til anden udbyder

Hej.

Mit firma betaler mit TDC bredbåndsabonnement men skifter nu til en anden udbyder. Hvis jeg stadig vil have firmaet til at betale mit bredbåndsabonnement er jeg nødt til at flytte det over til firmaets nye udbyder. Ifølge denne udbyder er det muligt at beholde sine nuværende TDC e-mail adresser ved at aftale dette med TDC. Er det korrekt?

Hilsen

oldno1

icon

Bedste svar af miela1 13 februar 2011, 19:01

Hej,

Ja og nej.

Det er ike muligt at Beholde sin mailadresse, og ikke have et internet abonnement(Gælder ikke mobilbredbånd, da du ikke kan have TDC mail med mobil bredbånd) ved TDC.

det er dog muligvis muligt at oprette et netbasis abonnement til 29 kr om måneden, og så få flyttet din mail adresse der over, men så skal du kontakte Kundeservice.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja og nej.

Det er ike muligt at Beholde sin mailadresse, og ikke have et internet abonnement(Gælder ikke mobilbredbånd, da du ikke kan have TDC mail med mobil bredbånd) ved TDC.

det er dog muligvis muligt at oprette et netbasis abonnement til 29 kr om måneden, og så få flyttet din mail adresse der over, men så skal du kontakte Kundeservice.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)