Jeg har fjernet skadeligt link fra indlæg, så ingen ved en fejl kommer til at klikke sig ind på det/Patrick, forum administrator..-

Har modtaget følgende e-mail fra TDC support

[i]

Kære kunde,
Af sikkerhedsmæssige årsager din konto skal verificeres. Følg venligst nedenstående trin for at bekræfte din konto.

Klik her, for at starte kontrollen processen

Hvis du ignorerer denne besked, du vil den første responsable på din sikkerhed i fremtiden. Tag din tid og udfylde skemaerne, for at bekræfte din identitet.

Hilsen,
TDC Support

Er det fup eller hvad? Synes sprogbrugen virker "u-dansk", s?????Har IKKE startet kontrolprocessen, da jeg er lidt mistroisk.

Hvor henvender man sig for at spørge om oprigtigheden?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej firkløver

Ring til Hotline, de har åbent til kl. 20,00. Tlf 80808047.

Men du har ret, sådan noget sender TDC ikke ud til deres kunder, så du skal ikke svare på denne mail, eller gøre noget.

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej firkløver!

Der udsendes i øjeblikket rigtig mange falske e-mails, som skal forestille at være fra TDC. Dette fremgår bl.a. af advarsler på TDC's hjemmeside, og jeg har selv modtaget adskillige håndfulde.

Som du selv nævner, er de ofte skrevet på dårligt dansk, og den mail, du har modtaget, er helt sikkert falsk, så den skal du bare slette.

Min generelle holdning er: Hellere slette en mail for meget end en mail for lidt! Blinkende humørikon så, hvis du er i tvivl om "ægtheden" af en mail (uanset om den ser ud til at være fra TDC eller andre), så vil jeg foreslå, at du altid undlader at svare på den. Viser det sig, at det var en "ægte" mail, så hører du nok fra afsender igen. Blinkende humørikon

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)