Hvordan kan jeg få sendt E-mails, der indløber på min hjemme-PC, sendt videre til min bærbare PC. Det er aktuelt når jeg er på rejse.

3 Kommentarer

Hej 380SEC

Velkommen til TDC-forum.

Du kan tilgå din webmail via TDC's side på din hjemme pc, og så fremt du har mobilt bredbånd kan du også gøre det på din bærbare, når du er på rejse. http://mail.tdc.dk/

Hvis du har et postpogram installeret på din stationær pc, skal du bare huske at markere "Gem en kopi af meddelelse på serveren.", hvis denne bruges af andre mens du er på rejse.

Tak for vejledningen. Nu er jeg kommet så langt, at jeg har udfyldt rubrikken hvilken E-mail adresse jeg vil tilmelde.

Derefter kræves et password, som jeg ikke kender. Hvordan får jeg fat i det/hvor står det eventuelt skrevet.

I et brev dateret 17-08-2010 fra TDC, er der angivet et password, men det fungerer ikke. Måske fordi det er knyttet til en anden mailadresse jeg har.

Hej igen

øhh - For at logge på din webmail skal du bruge samme bruugernavn og pasword, som du bruger til at logge på forum med. Så burde du komme direkte til din webmail på TDC's server.

Til din internetforbindelse hører 1 mailadresse og der ud over har du mulighed for at oprette 4 aliasser for din konto, men mail tilsendt til alle mailadresser ryger ind i din indbox.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)