Svar

Kan du ikke finde TDC PLAY app. på Android Marked

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer

Hej alle,

Der er enkelte telefoner som har fået nye opdateringer, som gør, at du ikke længere kan hente vores smarte TDC PLAY applikation via "marked"

Vi er ved at få fixet dette.

Du kan i mellemtiden hente vores TDC PLAY app. Her:

http://fly.tdc.dk/publish.php?id=27689

Det er løsning 5 du skal bruge (nederst på siden): 

Hent installationsfilen direkte fra vores server

Hvis ingen af mulighederne ovenfor virker på din telefon, kan du hente installationsfilen direkte fra TDC's server - altså apk-filen. Først skal du tillade installation af ikke-Market-programmer. Det gør du i Menu > Indstillinger > Programmer. Sæt flueben ud for Ukendte kilder.

Nu kan du hente og installere filen. Hent den på kortlink.dk/8ug8

Følg vejledningen og tast kortlinket ind i din browser direkte på telefonen, så henter du app'en manuelt ned.

Følg med i tråden om Android Play App udviklingen her: /t5/Mobil/TDC-Play-Android-Applikation/m-p/12295

DBH

C

icon

Bedste svar af Chriz 1 april 2011, 14:10

OPdatering: Applikationen er nu at finde for alle Androids - også med nye software versioner. Tak til Nikolaj fra Google som gav de vise guldkorn på denne.

DBH

C

Se original

14 Kommentarer

Hej, Kan man forvente en TDC Play App til iPad engang? Hvis ja; hvordan ser tidshorizonten så ud for denne? Mvh Skannerup
Omdømme 2

Hey Skannerup

Der er ikke kommet nogen officiel udmelding om hvornår det sker. iPad: hvis Play kommer ud som iPhone app og du har et mobil-voice (ikke data) abonnement hos TDC, så ja vil det være muligt.

DBH

C

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa 

Jeg synes play er rigtig fint og det virker rigtig godt på min x10, det eneste som ville gøre det perfekt er en widget som viser den sang man spiller sammen med album art Meget glad humørikon

Omdømme 2

Hey Knudsen81

Det er noteret.

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

@knudsen81

Næh det må du ikke få når jeg ikke må få et play app til min iPhone Humørikon med tunge

Hilsen Jytfin

Omdømme 2

Så så I 2. Det kaldes mobning det der Blinkende humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Chriz.

Må jeg godt købe en mobbe til ham så??

Knudsen81 og undertegnet kender hinanden temmelig godt Blinkende humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Chris Ja vi kender hinanden alt for godt, men vis@jytfin ik opfører sig ordenligt så giv ham et par rask må i gerne for mig ;-)
Omdømme 2

@Chriz, Patrick, Martin osv.

ham der knudsen81 må godt få eet par rap over nakken nu i hans udtalelser om lille uskyldige hjælpsomme mig Meget glad humørikon
@knudsen81 nu skal du være sød Humørikon med tunge ellers sladre jeg til du ved godt hvem

Omdømme 2

Ok det forklarer jeres fine autosignaturer Glad humørikon

Omdømme 2

@Chriz: ja ikke hehe. den tingest knudsen81 og undertegnet kan tage nogle diskutioner og alt selv seriøse diskutioner som dem herinde Blinkende humørikon

Tak... det var lige det svar jeg søgte Humørikon med tunge

Omdømme 2

OPdatering: Applikationen er nu at finde for alle Androids - også med nye software versioner. Tak til Nikolaj fra Google som gav de vise guldkorn på denne.

DBH

C

Ja den er så væk igen nu  men linket virkede da heldigvis endnu

HTC one S

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$