"Du har ikke TDC Play adgang" vs "Du har allerede adgang til TDC PLAY"

Når jeg logger på med mit personlige TDC Login (opnået via TDC HomeTrio) og går til TDC Play, så står der øverst til højre "Du har ikke TDC Play adgang", men når jeg så klikker på "Få adgang til TDC Play på din PC", så får jeg pænt at vide, at "Du har allerede adgang til TDC PLAY"[i]

Jeg har checket alle min indstillinger og tilknyttede abonnementer - og det ser ok ud! Hvorfor virker det ikke?

4 Kommentarer

Jeg har samme problem. ringede ind til dem i onsdags, hvor jeg får at vide de arbejder på sagen...

Samme problem her.Fyyy TDC.

Samme her!!!

Du er bestemt ikke ene om at have det problem..! Jeg har nu ringet ind til dem 2 gange for at rykke for det, og føler ikke rigtig at der bliver gjort noget, for at få det til at fungere..

Jeg flyttede fra Græsted for 14dage siden, hvor jeg også havde HomeTrio fra TDC og der virkede det fint, men det nye sted jeg er kommet hen og bo, der virker det ikke. (det skal lige siges at de vil have 1000,- for at fytte en forbindelse, men det koster GRATIS at lave en ny, og opsige den gamle(hvilket er gjort), og så virker deres ting ikke)..

Det er fanme skuffende.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P