Du har ikke TDC play adgang - men jeg er kunde og havde adgang før?


Hej Folkens, 

 

Er der nogle af jer der har oplevet dette?

 

Jeg er bredbåndskunde hos TDC, var før hos Yousee. Jeg kunne bruge mit yousee login på tdcplay, og det virkede fint indtil for nylig. Nu virker det så ikke mere og jeg har været inde logge ind med mine TDC login information, og det virker til at logge ind, men jeg har ikke adgang til TDC play. 

Den gang jeg skfitede, hvilket skyldes mit arbejde kreævede det, fik jeg at vide der var TDC play adgang. 

 

Nogen med gode idéer?

Jeg har skrevet til TDC, men har ikke hørt fra dem.

 

Mvh. Nikolaj

 

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nikolaj

Når du skifter mellem YouSee og TDC, skal vi nogle gange manuelt ændre din adgang til Play.

Vil du ikke sende en mail til kundeforum@tdc.dk med dit brugernavn, fastnettelefonnummer/EM-nummer, samt din adresse, så skal vi nok kigge nærmere på det.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus,
Det gør jeg, tak skal du have for support.
God weekend.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)