Du har ikke TDC Play adgang

Jeg købte for nylig en ny HTC one v og skiftede derfor til tdc. Fik at vide, at jeg havde fri adgang til tdc play.
Jeg kan sagtens lytte til musikken ved hjælp af tdc app'en, men kan ikke downloade nogen numre...
Når jeg logger ind, står der i login boksen, at jeg ikke har tdc play adgang, hvilket jeg ikke kan forstå.
Jeg kan kun vælge at købe musikken, hvilket jeg selvfølgelig ikke vil, da jeg burde have fuld tdc play adgang.
Jeg har læst de andre tråde, men ingen løsninger fungerede for mig. Jeg har også kontaktet tdc, men har endnu ikke modtaget svar, så håber der er nogen her, der kan hjælpe?
På forhånd mange tak :-)

6 Kommentarer

Jeg har samme problem.

Jeg har lige anskaffet et mobil bredbånds abb. og burde have adgang.

Men jeg kan ikke afspille musik.

Jeg får fælgende fejl, når jeg starter TDC Play:

Velkommen til TDC Play. Du er ikke blevet genkendt som TDC Play Mobil kunde og vil derfor ikke kunne afspille nusik i denne applikation

M.v.h.

Jmich888

Det underlige er, at jeg kan sagtens afspille musikken, men ikke hente den, hvilket er temmelig træls.
Har prøvet de forskellige forslag i de andre tråde, men det er ikke til megen hjælp.
jmich888:

Bruger du TDC Play app'en på Android/iPhone/Windows?

Så er det fordi du ikke har et TDC Mobilabonnement.

Det kræver et Mobilabonnement at bruge TDC Play app'en.

Ville ønske, at TDC ville gøre det muligt, at man kunne logge ind med det login, man også bruger på computeren/internettet.

Mvh

MartinRex

Jeg får samme besked fra TDC - men jeg HAR altså TDC abonnement. hvad er der galt?
Hejsa

1)Jeg har samme problem og et par andre (står neden under disse ):

Du har ikke TDC Play adgang
Få adgang til TDC Play på din PC
Opret TDC FAST

Adgang til TDC PLAY Du har allerede adgang til TDC PLAY.

Det TDC Login, du er logget ind med, har allerede TDC PLAY.

2) Jeg kan kun høre ca. 20-25 sekunder af musiknumrene på mine playlister.

3) Jeg kan ikke download musikken gratis. Eks.

Lyt til sangenRasmus SeebachI Mine Øjne97518353
(jeg har kun indkøbskurven, som er blå)

4) Det blå P på coveret : Hvad står det for ??? Det står på alle numrene.

5) Jeg kan ikke finde nogle numre med et Orange P ( de skulle vist være gratis ?? )(så vidt jeg har læst mig til)

6) Hvordan kan man filtrer gratis og ikke gratis musiknumre ??

Ja, jeg ved godt det er mange spørgsmål - men håber på gode svar.

VH

Sus

Hej igen

Glemte lige at skrive at jeg har TDC HomeTrio og der er tale om download til PC.

VH Sus

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P