Svar

"Du har ikke TDC Play adgang"

Hej

Jeg har i flere år været TDC kunde og har nydt at kunne bruge TDC Play. Jeg har dog hele tiden foretrukket at hente musikken ned på min mobil frem for at bruge app'en, og det fungerede fint på min gamle android telefon.

Men jeg har for nylig købt en iPhone, og nu virker det ikke længere. Jeg kan sagtens bruge app'en, men når jeg forsøger at gå på TDC Play på nettet for at hente sange, står der, at jeg ikke har TDC Play adgang, på trods af, at jeg kan bruge app'en, har Play inkluderet i mit abonnement og har et TDC Login.

Hvad kan dette skyldes?

icon

Bedste svar af BrianMose 6 marts 2012, 23:00

Mange af de modeller der kan kører med appen, skal bruge den og kan ikke hente musikken på andre måder.

Der er en liste på TDC play over hvilke modeller der skal bruge appen og dem som ikke behøver det.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Mange af de modeller der kan kører med appen, skal bruge den og kan ikke hente musikken på andre måder.

Der er en liste på TDC play over hvilke modeller der skal bruge appen og dem som ikke behøver det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)