Svar

Du har ikke TDC Play adgang ??

• RDJ
  • 0 kommentarer
Hej.

Jeg undrer mig over at jeg ikke kan downloade musik på TDC Play, på trods af at jeg har "TDC Mobil SMS"-abonnement.

icon

Bedste svar af miela1 5 december 2010, 23:20

Hej, ja det er træls at betale for noget du ikke kan bruge, du skulle kunne bruge play på din vindows mobil, hvis den er ny nok.

lige en note, du betaler ikke for play det er gratis med i dit abonnement, hvor du ved fx telia betaler 99kr extre og 79 ekstra hvis du har mobil ved dem, tilgengæld kan du både ved telia og telenor(wimp) betale dig fra at få fri musik selvom at du ikke har nogen formor for abonnement ved dem.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hvis du har en mobil med Wifi og du bruger Wifi til at gå på nettet så kan du ikke bruge Play, da det kræver at du bruger Mobil Data(3G, GPRS, og alle de andre), grunden til at du skal bruge Mobil Data er at du bruger dit telefonnr som login, og det skal din telefon derfor sende med.

hvis det ikker forde du bruger wifi skal du lige skrive hvilken telefon du har, det det vil gøre det rigtig meget nemmere at hjælpe dig.

Jeg henter ikke musikken på mobilen. Men jeg har tidligere downloadet musik på computeren. Men det kan jeg så ikke længere :-(

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du kan ikke bruge Play Mobil til at hente musik til at spille på din computer. da det kun virker på mobilen

der skal du have bredbånd eller mobil bredbånd. fra TDC så skriv lige hvad du har så kan du måske få hjælp.

Okay. Jeg har ikke bredbånd fra tdc. Og har aldrig haft det.

Men jeg har ihvertfald kunne hente musik på computeren før.

Jeg har en windows mobil, og derfor kan jeg ikke benytte TDC Play via mobilen. :-(

Surt at betale for TDC Play, når man ikke har mulighed for at benytte det :-(

Omdømme 3

Hej, ja det er træls at betale for noget du ikke kan bruge, du skulle kunne bruge play på din vindows mobil, hvis den er ny nok.

lige en note, du betaler ikke for play det er gratis med i dit abonnement, hvor du ved fx telia betaler 99kr extre og 79 ekstra hvis du har mobil ved dem, tilgengæld kan du både ved telia og telenor(wimp) betale dig fra at få fri musik selvom at du ikke har nogen formor for abonnement ved dem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)