"Du har ikke adgang til TDC play"

Jeg har i et par måneder haft problemer med TDC play musik, hvor jeg efter en opdatering blev nægtet adgang til appen. Når jeg forsøger at logge ind for jeg en besked der fortæller mig at jeg ikke har adgang, og at det kan være et midlertidigt problem, eller der er noget galt med min konto.
Efter at have læst lidt på TDC's hjemmeside ( det fik jeg ikke meget ud af) og besøgt en TDC forretning hvor jeg fik udleveret et nyt password til mit TDC login ( det var det eneste de kunne gøre for mig. Det tror jeg nu ikke på) har jeg stadig problemer.
Jeg kan godt logge ind i TDC play tv & film, så det er ikke fordi jeg har problemer med mit brugernavn eller adgangskode
Er der nogen der har haft samme oplevelse, og eller ved hvordan man det kan løses?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Kjerulff

Ved du om dit abonnement giver dig adgang til musik-delen i TDC Play? Det er nemlig ikke alle abonnementer, der giver adgang til det.

Det lyder umiddelbart som et rettighedsproblem. Hvis dit login virker til Film & TV, så må det være det rigtige, du bruger, og derfor vil jeg foreslå dig at hive fat i vores kundeservice, så årsagen til problemet kan findes.

Kontakt: http://kundeservice.tdc.dk/kontakt

Jeg kontaktede tdc via deres live hjælp, og fik fat i en medarbejder der kunne hjælpe mig med problemet.

Han havde mulighed for at løse problemet, der som Stefan K viste sig at være et rettighedsproblem. Ja, mit abonnement gav mig adgang til tdc play, men der var problemer med rettighedsinstillingerne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)