"Du har allerede adgang til TDC PLAY"


Helt ny bruger.

Jeg er logget ind på TDC Play. (Den er god nok. Der står 'Log ud' øverst til venstre)

På forsiden står der (lige under TDC Login): "Du har ikke TDC Play adgang"

Når jeg klikker på 'Få adgang til TDC Play på din PC' siger den:

 

Du har allerede adgang til TDC PLAY.

Det TDC Login, du er logget ind med, har allerede TDC PLAY.

 

Hvad gør jeg så? Jeg kan ikke afspille musik!?

 

Mvh. Jon

5 Kommentarer

Står i samme situation.. Følger lige med

Fra jeg fik mit bredbånd og til Tdc play virkede gik der ca 4-5 dage, og dagen før det virkede fik jeg den samme besked som jer. Det er noget med at TDC system lige skal registrere at i er kommet på...

Det virker her nu ihvertfald, så den skal nok bare have tid

Ja, så virker det også her Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey Jon & Lekle

tak for indsigt. Normalt kommer denne afvisning op, hvis du som kunde allerede har 'bredbåndsvalideret' dig på et andet login - dvs. du har et andet login, hvor du har tilknyttet oplysninger om dine produkter hos TDC. Dette er typisk i forbindelse oprettelse af tdc mail eller homedisk.

DBH

C

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)