Svar

DSL lampe blinker på den nye adresse

Jeg har fået flyttet mit bredbånd til anden adresse her d. 19. maj. Da jeg så i går sætter den nye router til for at få internettet, fortsætter dsl lampen med at blinke. Jeg har flere gange tjekket ledninger og genstartet boxen. Jeg prøvede så at sætte min "gamle box" til som har virket fint på min gamle adresse, og her blinker dsl lampen også derudaf.

Så er det så der står at man skal ringe til hotline, men jeg har home duo basic. Og der står gudhjælpemig i min nye ordrebekræftelse at jeg skal betale et gebyr på 199kr for at ringe til hotline. Kan det virkelig passe at jeg skal betale så mange penge til tdc for at kontakte dem om en forbindelse der ikke virker?

I så fald tror jeg da nok lige at jeg skifter selskab...

icon

Bedste svar af droid 24 maj 2011, 18:24

Nej, selvfølgelig koster det ikke noget at ringe til Hotline, hvis din forbindelse ikke virker, som der er meget der tyder på, så giv dem et kald!

vh

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, selvfølgelig koster det ikke noget at ringe til Hotline, hvis din forbindelse ikke virker, som der er meget der tyder på, så giv dem et kald!

vh

Jeg fik fat i hotline, uden betaling og en tekniker kom ud. Det var blevet koblet forkert til uden på huset. Jeg fik internettet op og køre helt uden gebyrer Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)