DRM Licensproblemer..

• En mailadresse er camoufleret. Dette gøres for at beskytte mailadressens ejere, mod misbrug af oplysninger, som kan blive brugt til spam og scam. Håber der er forståelse for dette. /MajaH

Hej.! TDC.

Jeg må spørge jer, hvorfor kan i ikke bare, lægge de DRM Koder "Licenser" ud igen.???

Som det er nu, er alt så Usikkert, både ved køb, og brug af jeres Musik, fra TDC Play.!

Fordi som det er nu, ja så kan man ikke, gøre brug mere, af alt den Musik, man fik i sin

tid Downloadet fra både, YouSee og TDC Play, som man nu har gemt, på både Pc'en, og

på ens USB - Harddisk.

Og slev om man, nu har fået oprettet sig, som bruger og kunde, hos både TDC, og hos

YouSee, ja så Duer den Ikke, til nogete som helst.!

Hos TDC, hjemmeside da man logger sig ind, ja så for man denne besked, som lyder -

sådan her.:   Dit abonnement giver desværre ikke adgang til Musik via TDC Play.

Og det, er noget som jeg slet ikke kan forstå, noget som helst af, da jeg nu har både

en loggind adgang, med både burgernavn, og adgangs kode, og der til er kunde hos jer.!

"Eller nærmere sagt, hos YouSee.dk/Play, som skulle gærne, som jeg har forstået, at det

gerne skulle, nu være et og samme selskab...

Men lige meget, som jeg så logger mig ind, via YouSee, eller via TDC, ja så for jeg bare

et, og samme svar, som før, nemlig det her.: Dit abonnement giver desværre ikke adgang

til Musik via TDC Play.Som jeg har, så svært ved at forstå, hvorfor nu ikke det.???"

I Kunne, bare haft løst problemet, for længst; nemlig ved at lægge den DRM ud igen,

så man kan bruge det igen, som man fik fra jer, for nogle år siden, og til nu; hvor i nu valgte,

at Lukke ned, for den gamle, hjemmeside hvor man kunne, Downloadde den Musik...

Nu tør man, dårligt nok, at købe den Musik; som nu ligger der, fordi den kan, og er nemlig

DRM - Kodet, så man ikke, har en Mulighed for at Afspille den, lige som, med de andre man

nu har liggende, i forvejen på ens Pc'er, og USB - Harddisk, fordi der mangler en DRM kode,

for at kunne afspille den.!

Som i Skirver, og forklarer jeres kunder, da man spørger jer, om der ikke snart vil komme en løsning,

på det her problem, med den DRM, og den Købte Musik, som man gang på gang, pliver lovet, at den

kønbte Musik, nu ikke er DRM Kodet, ved køb; ja så alligevæl, ja så ryger man ind, gang på gang, nemlig 

ind i det Problem, at den Købte Musik, nu Aligevæl er DRM Kodet, og den nu ikke kan, og vil kunne blive afspillet, på sin Pc'er, begrund af manglende DRM kode, fra, både TDC, og YouSee Play.!

Nej, det holder ikke vand, det som i mange gange, lover os; som Kunder, at vi altid har adgang, til

den Musik, antin via Hjemmesiden, eller via den Købte Musik, fordi den Købte, nu ikke er DRM Kodet,

hvor, det sker alt for ofte, at den allivevæl, er DRM Kodet, og kan ikke afspilles.!

For at få, nemlig løst det her Meget Store Problem, Ja med den Skide/Iretærende DRM koder "Licens.!"

Ja så burde i, både hos  YouSee Play og hos TDC Play, Nemlig lagt en Link ud, på Internettet, hvor den

DRM koder nu ligger, så folk selv kan bestemme, om hvordan de nu vil have den Musik, liggende på ens

egen Pc'er, med mere, eller det nu vælger, via Online... 

Ja.! Eller De havde været, det støste løsning, på problemet med, de DRM'er...

Da i kunne før, nemlig uden problemer, havde Musikken liggende på Hjemmesidene, med de DRM, og

fridt kunne vælge, at lytte til den, eller Downloadde sig den ind.!

Så må det, også bare være, den nemmeste løsning, på det her Problem; nemlig at lægge en Link ud;

på Internettet, hvor den DRM, nu kunne findes, og Downloaddes, eller i bare lægger den Musik, ud igen,

Med den DRM, og en Uden DRM koder...

Nu vil jeg håbe, at i meget snart, kan komme med et svar, og en løsning på det her problem, med de

DRM koder, så vi snart kan få det her problem løst...!???

Med venlig hilsen.:

Poul Johannes Poulsen.

xxxxxxxx @Webspeed.dk   

1 Kommentar

Hej Poul

Jeg har yousee-bredbånd og kan lytte til musik på min PC = et abonnement

Mit telefon abb. har jeg hos TDC og fra dem, kan jeg høre TDC-play på min telefon.  = et abonnement

Det har før været sådan at man kunne købe musik af TDC, men det kan man ikke mere. Derfor er TDC ved at fjerne alle de numre der har DRM-koder. Desværrre er det ikke noget der lige kan lade sig gøre, kun ved at knipse med fingrene: Det tager tid. Desværre  Trist humørikon

Angående det musik du har købt, kan du måske bruge oplysningerne på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585

En lille bøn: Vil du prøve at skrive sammenhængende linier. Det er meget langsommeligt, at læse et så lang indlæg, når du så ofte bruger enter-knappen.   På forhånd tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)