[Driftsinformation - LØST!] Nedbrud i Bredbåndstelefoni

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer
Hej,

Vores bredbåndstelefoni-kunder er i øjeblikket ramt af et nedbrud. Vi arbejder på højtryk for at løse fejlen, og opdatere her i indlægget når der er nyt!

Opdatering 12.27: Seneste melding er, at fejlen er lokaliseret og at vi er i gang med at udbedre den. Det er ikke alle vores bredbåndstelefoni-kunder, der er ramt, så derfor virker det for nogen og ikke for andre.

Opdatering 13.35: Vi arbejder fortsat på at udbedre fejlen. 

Opdatering 15.43: Vi arbejder stadig på sagen, og der bliver arbejdet hårdt. Fejlen gør sig primært gældende ved at man ikke kan tilringes, men godt kan ringe ud. Der kan dog også være andre følgevirkninger.

Opdatering 21.49: Fejlen er udbedret. Vores teknikere holder systemet under skærpet observation natten over, og vi beklager selvfølgelig forstyrrelsen.

/Ulf

Vi har desværre problemer igen. Vi forsøger at holde jer opdtaret, så snart vi får nyt.

091012 kl. 14.15: Løst. Det virker igen.

/Patrick

15 Kommentarer

Gør nedbruddet også at man kan opleve at forbindelsen afbrydes midt i en samtale?

Det sker nemlig hos os.

Omdømme 3

Hej Peterka,

Det er meget muligt - men hvis det er en fejl, som du oplever generelt (og altså ikke kun i dag under nedbruddet), så skal du have fat i TDC Hotline her: http://privat.tdc.dk/kontakt

/Ulf

Vi har kun oplevet det i dag, så det er nok en udløber af nedbruddet..

Omdømme 3

Hej igen,

OK, det er også mit bedste bud på årsagen. Men hvis det står på efter vi har klarmeldt fejlen, så kan du lige prøve med en genstart af HomeBoxen (http://go.tdc.dk/cgnxmb - under Genstart, altså bare en sluk/tænd).

/Ulf

Hvornår kommer der en ny status på nedbruddet?

Jeg savner også en bedre statusinfo.....

Vi oplever at der ikke kan tilringes, men godt ringes ud, fra vor bredbåndstelefoni.

Status efterlyses. Vi kan hverken ringe ud eller ind. Der foretages dog viderestilling.

Omdømme 3

Hej,

Jeg har lige tjekket op på sagen, og seneste status er ikke andet end at der fortsat fejlrettes. Vi har mange kunder, der er berørt af denne fejl, så den er prioriteret så højt som det er muligt.

/Ulf

Vi kan også godt ringe ud, men i løbet af et øjeblik bliver den død, det er ret irriterende, at ingen kan få fat i os.

D.Hansen

Jeg oplever det samme , mister forbindelsen efter 1 minut Humørikon frustreret

Kan i heller ikke aflytte Voicemail???

Omdømme 3

Hej,

Så er vi oppe at køre igen. Hvis det stadig driller kan det evt. hjælpe med en genstart af HomeBoxen. 

God aften Glad humørikon

/Ulf

Så er den gal igen - i det mindste i Hadsund. Der kan ikke ringes til os. Opkald går automatisk i telefonsvareren.

11:00

Tirsdag den 9. oktober 2012 kl. 12:00:  

TDC Bredbåndstelefoni har nu ikke virket i 24 timer, siden mandag den 8. oktober 2012 ca. kl 12:00:

Vi kan pludselig ikke længere hverken:

A.   Modtage opkald,

B.   Aflytte TDC-telefonsvareren - eller 

C.   Ringe ud.   

- vi bor i området mellem Holte og Vedbæk.

Arbejder TDC fortsat landsdækkende på at løse dette akutte problem, som der fortsat er, siden i går ?

Jeg kan se at TDC igen har lagt "skiltet" med nedbrud på bredbåndstelefoni på deres hjemmeside, så ja der er nok stadig problemer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)