Svar

Driftproblemer på TDC Play - Flere indlæg lagt sammen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

• Bruger
  • 20 kommentarer
Der er konstateret drift problemer på TDC Play. Der er ustabilitet på web, mobil og tv. Vi arbejder på sagen og vender tilbage så snart der er gode nyheder

DBH

C

Da der var to andre tråde, med samme emne, har jeg tilladt mig at lægge dem ind i denne tråd - der vil derfor være indlæg i denne tråd, der kan virke overflødige.

/Rasmus - TDC

Opdatering på streaming: Den vejledning der er på løsningen er ikke længere nødvendig. Vi har lavet en automatisk løsning. ~

~Chriz/TDC

icon

Bedste svar af Rabo 15 november 2011, 12:05

Nu har vi endelig fundet løsningen på streamingproblemet.

Dem der er ramt af fejlen, mangler en ”Streamingprofil” - dette har ikke tidligere været nødvendigt, så hvorfor det er nødvendigt nu, er man i fuld gang med at undersøge.

Løsningen er at oprette en streamingprofil, og her er en vejledning dertil:

Vælg ”Min profil”, ved siden af ”Anbefalinger” og ”Mine Playlister” øverst på siden.

Tryk på ”Min playliste profil” i menuen til venstre.

Og derefter ”Opret profilnavn”.

Når profilnavnet er oprettet, vil det igen være muligt at streame musik.

Vi er som sagt i gang med at se på problemet, så man igen kan komme til at streame musik, uden at skulle oprette et profilnavn, men jeg tør ikke give en tidshorisont, da fejlen først lige er fundet.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

47 Kommentarer

Hej,

Jeg har pludselig fået problemer med at streame musik fra TDC play. Når jeg klikker på +/playikonet ud for en sang dukker pop-up vinduet godt nok op og siger: "Spiller nu". Men playlisten er tom. Er der nogen, der har været ude for det samme og har et løsningsforslag?

Hilsen nadjac

jeg har nøjagtig det samme problem lige nu, kunne uden problemer streame i aftes, men i dag virker det pludselig ikke ?

desværre har jeg ikke fundet løsningen endnu Trist humørikon

Samme her.

Mac OS 10.6

Har prøvet både med Firefox, Chrome og Safari...

Åbenbart et generel fejl på Play?

Hej.

Min playliste er også tom, men det ser ud til at der er mange der har samme problem. Jeg har desværre ikke fundet nogen løsning på problemet.

Hilsen Fenser

"tdc - hvis du har en forretning der skal køre" hører vi konstant i reklamerne. Hvorfor ringer I ikke bare efter en tekniker: de kan træffes 24 timer i døgnet....

Spørgsmål til Chriz "udviklingskattekilling": Hvor meget bliver abonnenterne godskrevet på næste faktura som følge af at vi ikke får hvad vi betaler for?

Henrik24;

Du kompenserer hver evig eneste gang du, i form af dit arbejde eller privat, ikke leverer det der forventes af dig? - Såfremt du kan sige ja til at du har gjort det hver evig eneste gang, så vil jeg mene det er iorden at stille spørgsmålstegn :-)

Hvis ikke;

Så luk og skift selskab hvis du er utilfreds. Lad være med at gøre livet mere surt end nødvendigt, specielt for andre folk.

Når tdc hetzer andre udbydere i deres reklamer om at passe på "en price der er lidt for nice" og slår sig op på driftssikkerhed, så forventer jeg også at de overholder det.

I forretningsforhold er det da helt naturligt at yde erstatning når man ikke leverer det aftalte. Hvis du købte et tv og det ikke virkede, så ville du helt sikkert bare sige "nå pyt, jeg vil ikke gøre livet surt for andre folk, så jeg klager ikke og køber da bare et andet", ville du ikke?????

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

TDC Play har de sidste 45 min været oppe i fuld fart igen i maskinrummet.

Tak for tålmodigheden

God weekend

C

Det virker heller ikke for mig. Det er godt nok irriterende. Det har ikke virket siden min opgradering til Windows 7 service pack 1 og Internet Explorer 9. Har også prøvet med Firefox og det virker heller ikke. Har prøvet at ændre mange security settings men intet har hjulpet.

Så fik jeg det til at virke igen Glad humørikon

Hver gang jeg prøvede at streame et nummer var pop up vinduet helt tomt (ingen musik derfor intet at afspille), men til højre på hovedbilledet kunne jeg se antallet af numre i "Min playliste" tælle op.

Jeg klikkede derefter "Min playliste" og gemte den som en privat liste. Derefter klikkede jeg "Afspil playlisten" (eller hvad der stod), og så kom numrene op i playlisten og de kunne afspilles. Ydermere kun jeg tilføje numre til pop vindue streameren nu, så jeg er glad igen.

>BrianL

Super - tak for det. Det virker også for mig ;-)

Men for pokker da TDC - det kan da ikke passe, at det er nødvendigt med disse kryptiske omveje?

Tak for det! Nu virker det også på den måde for mig. Men altså TDC det må da være en fejl i systemet...

Hej.

Når jeg forsøger at afspille et album eller en playliste, dukker der intet op i afspilleren og kan dermed ikke afspille noget. På "min playliste" er der heller ingen numre dukket op.

Jeg har intet ændret af programmer, så det er noget uforståeligt og trættende med de problemer.

vh

Krisitan

Hej !

Jeg har samme problem.

Når jeg er logget ind og vælger et nr. som jeg plejer

popper afspilnings boxen op, men den forbliver tom?

Markøren kan skrue op og ned for lydstyrken, men ellers ikke andet?

Der står øverst: TDC PLAY -  Spiller nu

Men der sker intet, har haft den stående sådan i over 1 time

uden der er sket noget.

Desuden har jeg prøvet og ligge 2-3 nr i min faste afspilningsliste, den er også helt tom når jeg vælger den, men siger der ligger 3 nr.

Få det nu Fixet TDC og erkend jeres fejl i systemet.

Alt virkede i Tirsdags uden problemer, men da jeg skulle bruge det Torsdag på Arbejde på den bærbare som altid har virket, ville det bare ikke?

Efterfølgende  prøvede jeg da jeg kom hjem på den stationære og den gav samme problem.

på de 2 maskiner bruger jeg  Win Vista (bærbar) og XP (stationær) begge bruger explorer 8.0

til trods for jeres test på 9822 siger ver. 7.0

Flash og adope m.m. er ALTID opdateret til sidste nye.

Mvh.

Frank

Jamen kære Chriz

Det bliver jo ikke en god weekend for alle når det nu IKKE virker for alle ?

Jeg har siden Tirsdag ikke haft noget TDC play der virkede og intet svar fået.

Desuden har jeg skrevet en meget beskrivende besked her på forum og ville gerne lægge et screenshoot op, men kunne ikke få lov pga URL = min computer ^^

Som beskrevet tidligere virkede alt fint , både med den trådløse og med kabel frem til og med Tirsdags 8/11

på 2 uafhængige maskiner, men siden har det ikke virket og intet svar fået.

hverken mails opkald el. andet??

Nå men jeg forventer da du mindst mandag morgen sørger for det funker for ALLE ca. 1 time efter du er mødt veludhvilet oven på en for dig rolig weekend ^^

Og så forventer jeg ikke andet Blinkende humørikon

Mvh.

Frank

Hej Frank

Jeg kan godt forstå du er sur over at det ikke virker.

Du skriver at du ikke har fået svar på det andet indlæg du har skrevet i denne tråd. (Jeg har sat linket for at andre nemt kan finde dit indlæg) Glad humørikon

Det har du sansynligvis ikke fordi dette er et forum hvor det primert er kunder der hjælper hinanden. Grunden til at du så ikke har fået et svar, kan være fordi andre kunder ikke ved hvad der er problemet.

Grunden til at du ikke kan lægge billerder op er at du først får denne mulighed når du har skrevet eller svaret på lidt flere indlæg. Hvis du ikke kan vente, kan du prøve at skrive en PM til en af moderatorerne, for at få den mulighed. Så kan de tildele dig den.

Mig bekendt er det i sparsomme pauser på jobbet og ellers desværre kun i fritiden, TDC-ansatte kikker med her i forum. På grund af ovenstående kan du ikke forvente at TDC-ansadte kan hjælpe dig, men det er da dejligt hvis din bøn bliver hørt.

Ved du godt at TDC også har en facebookside: http://www.facebook.com/#!/tdc. Der er det til gengæld ofte TDC-ansatte der svarer.

Hej

Har samme problem. Haft det siden fredag aften og det virker heller ikke her til morgen.

Har nogen haft kontakt til TDC?

Jeg går da så sandelig ud fra at indlæg her på forummet er lig med kontakt til tdc, selvom de virker temmelig fraværende :-/

Samme problem her, så må næsten være et generelt problem. Håber da, at TDC følger med i TDC Forum, så de tager sig af det, når de møder på arbejde efter weekenden.

Jeg kan heller ikke for l... til at virke. Træls når man er på første gang....men så gik der et par timer på det (for at sikre at det ikke var en fejl40)

Hej MajaH

Jamen jeg forventer ikke tidspunkt på svar på forum, men via tlf. support som jeg selvfølgelig også har kontaktet og de der har lovet svar via mail el på tlf. (der er bare gået for lang tid)

Dette er ikke sket, men jeg har faktisk fået et svar fra Chriz her og har igen svaret ham privat som aftalt,

Dette forum viste bare at der åbenbart var flere på samme tid med samme problem og ikke kun/bare mine computere der pludselig F... op

Jeg har ALTID haft TDC bredbånd (og har ikke tænkt mig at skifte) og startede i sin tid som en af de første her på landet med modem opkald hvor du havde timer alt efter dit abb.

Mit TDC Play har altid virket siden det blev gjort aktiv, dvs de sidste 2-3 år uden problemer.

at jeg overhovedet bruger forummet her er kun for at se om der var en let og fornuftig løsning på mit poblem.

Og hvis tilstrækkelig mange skrev de havde samme el. lign problem kunne det måske bunde i en Win opdatering el flashplayer el lign som der jo jævnligt kommer opdateringer på.

Hvis en anden TDC kunde havde lign prob. ville det da være dejligt hvis vedkommende havde det endegyldige svar Glad humørikon

Og med billeder, jeg overlever nok, men det havde da været nice at man kunne lægge et op fra start og ikke efter en masse debat!

Ang. Facebook kan jeg sige at selv om jeg er for fremskridt er det en af de medier på nettet jeg IKKE bruger, jeg har den kontakt jeg skal bruge på andre måder.

Mvh.

Frank

Ja jeg skal nok poste et svar på mit problem, når det er løst og hvad evt årsag kunne være/er.

Ved hjælp af din vejledning fik jeg det osse til at virke, så tusind tak for hjælpen. Men det er lidt besværligt, og nu må TDC da snart tage sig sammen og få rettet fejlen, og indtil da vil jeg bruge Spotify....

Takker meget BrianL

Du har reddet min uge.

Løsningen du skrev virker også for mig, men er ikke optimal da den stopper efter hvert nummer.

Dog kan jeg nu vælge og slette det musik jeg vil høre, endnu engang tak for en løsning

selv ikke TDC's support har kunnet komme frem til, eller postet til de efterhånden mange brugere

der har selvsamme problem, men lad os håbe de læser med over skuldrene og bruger denne

midlertidige løsning til alle de nye som ringer ind i fremtiden ?

Eller ihvertfald til de har lokaliseret problemet og evt fået rettet det så det virker som det altid har gjort.

Rigtig godt Arbejde BrianL og Glædelig JUL til dig  Glad humørikon

Mvh.

Wupti

HEjsa

Jeg faldt over en bruger som havde en midlertidig løsning og den virker^^

Brugeren hedder: BrianL

og skal have masser af ros for sin løsning så husk og ros ham!

--------------------

Sv: Problemer med at streameSå fik jeg det til at virke igen :DHver gang jeg prøvede at streame et nummer var pop up vinduet helt tomt (ingen musik derfor intet at afspille), men til højre på hovedbilledet kunne jeg se antallet af numre i "Min playliste" tælle op.

Jeg klikkede derefter "Min playliste" og gemte den som en privat liste. Derefter klikkede jeg "Afspil playlisten" (eller hvad der stod), og så kom numrene op i playlisten og de kunne afspilles. Ydermere kun jeg tilføje numre til pop vindue streameren nu, så jeg er glad igen.

-----------------------

Og indtil jeg / vi hører andet må vi bruge denne model som selv ikke TDC's support/tekniker har kunne finde ud af og eller dele den med os musik freaks ^^

Fortsat rigtig god uge til jer alle

MKærligH

Wupti

Hejsa

Tjek en bruger ud der kalder sig: BrianL

han har en løsning der virker for flere, den er ikke optimal men funker.

Copi af hans indlæg her:

--------------

Sv: Problemer med at streameSå fik jeg det til at virke igen :DHver gang jeg prøvede at streame et nummer var pop up vinduet helt tomt (ingen musik derfor intet at afspille), men til højre på hovedbilledet kunne jeg se antallet af numre i "Min playliste" tælle op.

--------------

håber i kan bruge det

Mvh.

Wupti

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$