DR1 i HD???

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej!

Hvor er min DR1 i HD? Jeg har TDC TV, familiepakken + HD pakken, alligevel har jeg ikke DR1 i HD?

Er mildt sagt irriteret over, at jeg er nødt til at se genudsendelsen af Forbrydelsen III på DR HD, fordi det nye afsnit bliver sendt i SD på DR1 - det kan da ikke være rigtigt??

Danmark er et u-land, når det kommer til HD TV, der stadig bliver betragtet som et særligt gode man skal betale ekstra for - det bør være standard, specielt til de priser vi betaler for at se TV...

/Thomas

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Den kan du ikke få, den findes nemlig ikke.

Mvh

Kim

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

KsNa: Det er denne der er tale om.

http://digitalt.tv/yousee-har-opgraderet-dr1-til-hd-status/

Det er nemlig rigtigt!

Måtte også nøjes med at se OL 2012 i SD, selvom der stod DR1 [hd] oppe i hjørnet - forstår ikke hvorfor vi der har TDC TV altid skal stå i anden række, når vi betaler det samme som YouSee abonnenter?

Følgende hængepartier bør TDC gøre noget ved snarest:

• DR1 i HD
  • Lejefilm i HD (!!)
  • MitTDC App - se TV over wifi+3G selvom man ikke har TDC mobil - det kan man på YouSee's app!
  • MitTDC App - bruge TDC Play selvom man ikke har TDC mobil (har jo "betalt" adgang via Home Trio Fiber)
/Thomas

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det kan da godt være at YouSee sender signalet videre som det modtages, men det er jo et YouSee fenomen, for selv DR sender den ikke ud i HD.

Men når det ny er YouSee skulle man jo tro, at vi også kunne få det lidt som HD, men jeg har da ikke de store forhåbninger, det virker som TDC og deres søster YouSee overhovedet ikke taler/arbejder sammen.

Mvh

Kim

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints kimbr har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis jeg må tillade mig at tilføje følgende til ønsket om flere HD kanaler:

Jeg har selv efterlyst hos TDC, om hvornår det ligeledes påtænkes at vi får Viasat kanalerne i HD. De kom for flere uger/måneder siden hos Canal Digital (jeg tænker her på Viasat Family HD, Action HD, Drama HD og Nordic HD - undtagen Classic). Disse kanaler kører parallelt med de samme Viasat kanaler, som vi med Home Trio bliver spist af med :@.

TDC's svar på mit spørgsmål dengang var, at det endnu ikke lå på tegnebrættet. Dvs, at man slet ikke havde taget stilling til om TDC ville eller kunne indføre HD filmkanalerne.

Som jeg påpegede, så har vi, der betaler for HD-pakken, kun Viasat HD Film som eneste HD filmkanal! TV2 Film HD viser kun film i ægte HD i begrænset omfang. De øvrige HD kanaler er derimod udmærkede for de som interesserer sig for naturudsendelser.

Så jo, jeg tilslutter mig ligeledes de seere som ønsker flere HD kanaler, når nu kanalerne og teknikken alligevel findes derude.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)