Svar

DR radio

Hej Er der nogle som kan fortælle hvorfor DRs radiostationer ikke mere findes på TDC Play? Mvh Michael
icon

Bedste svar af Stefan 13 januar 2015, 14:35

Hej Michael

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar. 

Jeg håber, at jeg har forstået det korrekt. TDC Play app'en blev for nyligt opdateret, og der blev radiokanalerne fjernet. Grunden til det var, at der ikke var så mange der benyttede radio-delen, og at man kan finde rigtig mange andre gode radio-apps i stedet for. Derfor valgte vi at bruge kræfter på TV & Film-delen og Musik.

/Stefan

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Michael

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar. 

Jeg håber, at jeg har forstået det korrekt. TDC Play app'en blev for nyligt opdateret, og der blev radiokanalerne fjernet. Grunden til det var, at der ikke var så mange der benyttede radio-delen, og at man kan finde rigtig mange andre gode radio-apps i stedet for. Derfor valgte vi at bruge kræfter på TV & Film-delen og Musik.

/Stefan

Hej Stefan

Mange tak for dit fine svar.

Mvh Michael

Syntes i ikke det var rimeligt at i havde meldt ud at det ikke var en opdaterig i var i gang med men en udfasning. Vi er en del der har brugt denne facilitet.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej

se-en ting er at der forsvinder en del fra amb.-men prisen er stadig den samme,de to ting følges jo ikke ad,det er det jeg kalder kundeservice!!!

mvh.Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P