DR-nyheder til Android.

I denne uges nyhedsbrev er der mulighed for, at hente en app til DR-nyheder, men det virker ikke.

Hvorfor? Jeg prøvede med scanner og sms.

Jeg har en Sony-Ericsson xperia.[i]

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Xperia hvad? X10 serien eller den ny X8.

Jeg gætter på X10, og du skal vente til at den ny opdatering kommer her en gan i næste uge skulle vi kunne få den med tdc.

Jepper det er 10`eren.

Okay, så venter jeg på opdateringen.

Tak for hurtig respons.

Hej Migehrt Glad humørikon

Den skulle gerne virke selvom du ikke køre med den nye opdatering til X10, så prøv igen og se om du ikke kan få det til at virke.

DETTE ER TAGET DIREKTE FRA DR`S HJEMMESIDE - OG SOM DER STÅR KLART SKULLE DENNE APP OGSÅ VIRKER UNDER 1.6

"

Android
Har du en telefon med styresystemet Android, kan du hente applikationen på market://search?q=dr%20nyheder (linket virker kun, hvis du ser denne side på din telefon), eller ved at scanne 2D-stregkoden herunder.

Applikationen kræver at din telefon bruger Android 1.6 eller højere. Pt. understøtter den ikke telefoner med små skærme, f.eks. HTC Wildfire. Vi arbejder på det. "

Der står dog os at den pt IKKE virker med små skærme - Så den skal man lige være op på Glad humørikon

Hvor ser man hvilken udgave af Android jeg har?

Problemet ligger sikkert i størrelsen på skærmen. For det er en Xperia 10 mini og ikke Pro jeg har.

Migehrt: Indstillinger - Om tlf - også står det der ned af Glad humørikon

Ja, det fandt jeg ud af. Men stort tak alligevel.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)