Downloadede sange fra Play "hakker" i slutningen

Hej,

Når jeg har downloadet albums via TDC Play, og afspiller dem i min media player, laver den noget mystisk noget med at "hakke", altså stoppe op i et kort øjeblik, et sted omkring de sidste 20-30 sekunder af hvert nummer.

Jeg har en helt ny og temmelig stærk maskine, så det burde ikke være problemet, og det er som sagt også på samme punkt og kun dér, at den "hakker" i hver sang.

Er der noget, jeg kan gøre ved det?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Cthulia

Det er en kendt feature. Jeg har den også på min Dell Death Star - det er kendt som DRM-nøgle knas siger min fildoktor. Kan jeg få dig til at nortere WMP version og OS?

På forhånd tak

C

Hej Chriz Glad humørikon

Min WMP version er 12.0.7600.16667 (den siger, det er den nyeste version, og at der ingen opdateringer er). Jeg har Windows 7 Home Premium, og min maskine er en (stationær) Acer Aspire m5811

Ved ikke om du også kan bruge resten til noget:

Processor:
Intel(R)                                                                                                                                                                                                                              Core(TM) i3        

530 @

2.936 GHZ

2.93 GHZ

Installeret hukommelse: 8,00 GB

Systemtype 64 bit operativsyst

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

hey Cthulia

Tak for fremsendte. Jeg dribler videre med den.

DBH

C

Hej,

Jeg ved godt at indlægget er over et halvt år gammelt, men jeg har samme problem og det er da ret irriterende.

Jeg kører med et Gigabyte GA-EG45M-UD2H mainboard med en Q6600 CPU og 3 GB Kingston 800MHz RAM og så Windows 7 x86 Ultimate.

Windows Media Player er nu på version 12.0.7601.17514

Komponenter med DRM i navnet er:

drmv2clt.dll version 11.0.7600.16385

wmdrmsdk.dll version 11.0.7601.17514

Positiv hilsen

Dennis

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(