Svar

Downloadede album, Zipfil kan ikke pakkes ud

Jeg har de sidste 14 dage ikke kunne pakke de album jeg har downloadede ud. ved udpakning af zipfil kommer beskeden""Arkivet er enten ukendt eller beskadiget".  Jeg har prøvet at hente med IE9, Firefox og Chrome på fire af vores computere med samme resultat.( Vista og 7) Denne besked findes også i Winzip "

End-of-central-directory signature not found.  Either this file is not a Zip file, or it constitutes one disk of a multi-part Zip file."

7zip og Winrar er også forsøgt med samme resultat

Mange gange bliver zipfilen hentet på et par sek.

Jeg kan stadig pakke ældre TDCplay winzip filer ud uden problemer.

Enkelt stående musiknr. kan hentes og afspilles samt playlister, streaming virker

Jeg mistanke til at fejlen ligger i tilladelserne i min profil

icon

Bedste svar af LauW 15 december 2011, 09:58

Hej Silverfox20,

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre om det er korrekt forstået, at alle albums du prøver at hente, ikke vil pakkes op?

Og fylder zip filerne mere end 0kb?

Hvis det er alle og de kun fylder 0kb, eller meget lidt, så skal vi have fejlmeldt dit login, for ja... så er der noget på dit login som driller.

Det bedste er, at kontakte hotline og deres kontaktinfo finder du her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hilsen René

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Silverfox20,

Tak for dit indlæg.

Jeg skal lige høre om det er korrekt forstået, at alle albums du prøver at hente, ikke vil pakkes op?

Og fylder zip filerne mere end 0kb?

Hvis det er alle og de kun fylder 0kb, eller meget lidt, så skal vi have fejlmeldt dit login, for ja... så er der noget på dit login som driller.

Det bedste er, at kontakte hotline og deres kontaktinfo finder du her:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hilsen René

Hej Rene

Zipfiler der blev hentet var kun på nogle få kb. Klargøringen for at hente til pc tog også få sek.

Jeg kan nu hente Album og pakke Zipfilerne ud uden problemer, jeg ved ikke havde du har lavet men det virker Glad humørikon

Tak for hjælpen.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Silverfox20,

Jeg vil super gerne tage æren her, men dog så har jeg intet gjort.

Det tyder på TDC Play havde nogle problemer, siden det virker fint hos dig og det er jo også det vigtigste at det nu kører :-)

God jul!

Hilsen René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)