Download problemer med Nokia 5230

Mine to døtre har i noget tid ikke kunne downloade numre fra TDC Play på deres respektive Nokia 5230. Når de forsøger at dowloade, ser det meget kortvarigt ud som om at mobilen begynder at gemme, men så kommer der en sms besked med overskriften licens. SMS's bekræfter at "Licensen er Gyldig", at der e´r "Rest brug (afspil) 100 gange, at det er "Gyldig indtil 18-10-2012", men også at "Afsendelse af indhold ikke er tilladt" .

Har talt med TDC support og med en ansat i en TDC butik. I butikken bad de mig tilsikre at mobilerne haft nyeste software installeret.

Jeg har i dag installeret seneste nye software og genstartet telefonerne. Det har ikke hjulpet.

Jeg har også downloadet og installeret en ny FLY opsætning. Det har heller ikke hjulpet.

Ved en simpel Google søgning kan jeg se at flere andre Nokia 5230 brugere oplever problemer med at downloade fra TDC Play, men TDC har endnu ikke fundet nogen løsning. Så en kraftig opfordring til TDC om at prøve at finde løsningen snarest. TDC Play tjenesten er grunden til at pigerne har deres abonnement hos TDC, så hvis ikke Play virker for dem, vil jeg da stille spørgsmåltegn ved om de skal fortsætte med TDC.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey frenchy

Jeg skal beklage at I har problemer med at få adgang til at afspille Play-filer og jeg kan også bekræfte at der bliver arbejdet internt på at få undersøgt hvad der er sket med denne specifikke model.

Det er dog muligt at der stadigvæk kan komme musik ned på mobilerne via fast track. Det betyder at mobilerne kan afspille den nyeste musik, blot skal det foregå via en computer. Se evt denne tråd /t5/TDC-Play/TDC-Play-nokia-5230/td-p/63807

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)