Download problemer, bl.a fra YouTube

Hej

Jeg har problemer med at downloade på min computer, bl.a. fra YouTube. Når jeg klikker på et emne, så downloades meget hurtigt en mindre del af den samlede fil, hvorefter download går i stå. Jeg oplever også samme problem, hvis jeg siger ja til en opdatering af iTunes, Adope Flash Player etc. Download går igang som det skal, men går derefter i stå efter kort tid, hvorefter der meldes fejl.

Mit udstyr er som følger:

- Computeren er en HP Elite HPE-030sc som er ca. 10 md. gammel.

- Modem (ADSL fra TDC), Efficient Networks Speedsteam 5100

- Router, Netgear 54 Mbps - Wireless Router, WGR614 v2. Computeren er tilsluttet via kabel

- Styresystem: Windows 7

- Sikkerhedsprogram: F-Secure Internet Security 2010

Jeg har en anden HP Computer (5-6 år gammel) som også er tilsluttet min router. Denne PC har Windows XP ombord og den har iøvrigt også samme problem, så derfor har jeg tænkt på om det er et router eller TDC-netværk problem.

Jeg husker ikke hvad min forbindelse hedder, men jeg har testet hastigheden som blev målt til down/upload = 3,52/0,61 Mbit.

Jeg håber at der er en som kan hjælpe mig med dette problem.

mvh

Spørgejørgen

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det første du skal prøve er at genstarte din router(sluk, vent 5 min, tænd) du skal også genstarte bægge computere.

//Edit

Glemte modem et, det skal også genstartes.

Hej miela1

Tak for input. Jeg har prøvet dit forslag, men det løste desværre ikke problemet.

mvh

Spørgejørgen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)