Download musik, med mobilabonnement

Hej

Jeg er lige skiftet mobilabonnement til TDC og har dermed fået TDC Play

Men nu er det gået op for mig, at der åbenbart er stor forskel på bredbåndsversionen og mobilversionen (hvor jeg jo har mobilversionen).

Jeg kan ikke downloade musikken, til hverken PC eller mobil, med det abonnement jeg har. Er det rigtigt forstået  ?

Det er ikke lykkedes mig, men gider ikke forsøge videre hvis ikke det er muligt [i]

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Procola

Der er masser afmusik i din mobil. Du kan hente en app til android eller iPhone

Du kan også downloade musik via m.tdc.dk hvis du har en helt almindelig musikmobil.

Læs mere på tdc.dk/musikmobil

DBH

C

Godt at få hul igennem Glad humørikon

Men, jeg har lidt yderlige spørgsmål.... 

Jeg bor i udlandet, og tør derfor ikke bruge mit mobilnetværk, da i så ruinere mig med de takster i har i udlandet ! Blinkende humørikon

Så jeg vil bare ha den musik ned på pc'en uden brug af mobil... Og så smide den over på mobilen bagefter (Nexus S).

Men inde på http://musik.tdconline.dk der står der oppe i hjørnet at: 

Du har ikke TDC Play adgang på web
Få adgang til TDC Play på din PC

Når jeg trykker på "få adgang....." Så skal jeg taste mig fastnet som jeg ikke har, eller mit EMnr. som ikke står på min ordrebekræftigelse. Så hvad skal jeg så gøre ??

Jeg har søgt lidt på jeres forum, men blev ikke så meget klogere. Da jeg jo er i Norge og ikke vil bruge mit mobilnetværk til de priser....

Håber du kan hjælpe Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Procola

Denne vejledning jeg skriver nu, tager udgangspunkt i at du har TDC abonnement fordi du bruger det i DK også - for jeg er i tvivl om du vil blive valideret når der er roaming på.

Så når du er på dansk grund, skal du hente Play app til Android og blive valideret. Herefter kan du når du er på wifi, kan du benytte tjenesten og lægge din musik offline. Du vil opleve at du ikke kan hente musik når du roamer (børnesikringen mod store regninger) men du vil kunne afspille det du allerede har på mobilen.

Bemærk App er kun synlig på dansk android marked

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8