Svar

Download igen igen

Hej Alle...

Min HardDisk hvor mine "numre" lå på er gået HEEEEEEEEEELT.

Nu vil jeg jo gerne ha fat i min tdc playliste igen såm er der et sted på TDC PLAY hvor jeg kan downloade alle numrene igen uden at jeg skal tage fat på hvert enkelt, men simpelthen bare trykke på knappen og så vente til den igen har hevet alle tidligere numre ned ?

Giver det mening ?

Michaelo

icon

Bedste svar af Rabo 12 november 2010, 13:08

Hej Michaelo

Når du går ind på www.tdc.dk/play, kan du vælge "Min profil", og derefter "Mine downloads" i menuen til venstre.

Herunder kan du vælge mellem fanebladene "TDC Play musik" og "Købt musik".

Når du vælger "TDC Play musik", får du en oversigt over alt musikken du har hentet.

Dog kan du på nuværende tidspunkt, kun hente numrene enkeltvist, men så slipper du trods alt for at sidde og fremsøge alt musikken igen.

Jeg sender en forespørgsel videre, for at undersøge om vi i fremtiden kan lave en mulighed, så man kan hente flere numre ad gangen.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Michaelo

Når du går ind på www.tdc.dk/play, kan du vælge "Min profil", og derefter "Mine downloads" i menuen til venstre.

Herunder kan du vælge mellem fanebladene "TDC Play musik" og "Købt musik".

Når du vælger "TDC Play musik", får du en oversigt over alt musikken du har hentet.

Dog kan du på nuværende tidspunkt, kun hente numrene enkeltvist, men så slipper du trods alt for at sidde og fremsøge alt musikken igen.

Jeg sender en forespørgsel videre, for at undersøge om vi i fremtiden kan lave en mulighed, så man kan hente flere numre ad gangen.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)