Download i TDC play

Hej.

Det kan meget vel være dette spørgsmål er blevet stillet før og besvaret, men jeg tror jeg har været det meste af TDC igenem og syntes det er mere end uoverskueligt at finde svar på mit spørgsmål, og kan tilføje at kundeservice ikke er nogen hjælp heller.

Men her er spørgsmålet :

Med mit mobil abbonoment "Clik" har jeg så mulighed for at downloade sange fra TDC play til min Computer, eller kan jeg kun downloade til mobilen eller hvad kan jeg ?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej SteelDK,

Jeg kan på stående fod ikke huske om Click abonnementer har adgang til Play - og den fine lille liste vi har er ikke tilgængelig på nuværnde tidspunkt. Men for at få adgang til Play på din computer igennem dit mobilabonnement, så kræver det lige nu at du aktiverer adgangen på en bruger igennem vores TDC Play app - og den kræver en smartphone.

Så hvis du har en smartphone, så prøv at hente TDC Play app'en, og hvis du kan få lov til at aktivere Play her, så kan du benytte brugeren online. Hvis du ikke har en smartphone, så er der ikke noget at gøre på nuværende tidspunkt.

Men skal jeg give et bud, så mener jeg ikke at Click abonnementer har adgang til Play på mobilen - men min hukommelse svigter mig lige nu.

Hej Dan.

Click har adgang til TDC Play, så hvis det kun drejer sig om at jeg skal aktivere det vi app'en så burde det jo være en small sag Glad humørikon

Jeg takker for hjælpen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P