Download fejl

• 0 kommentarer
Jeg har et problem der har stået på i 3-4 uger nu, og det er når jeg vil downloade et album til min PC stopper downloaden efter ca 16-20% jeg kan godt hente enkelte sange men ikke albums. Jeg har prøvet både internet explore 9 og google crome men uden held. Nogen der ved hvad der kan være galt?

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Gant

Det er et intesserant problem. Kan jeg få dig til at prøve med en firefox browser? Ellers vil jeg gerne vide om det er konkrete album der fejler for dig? Umiddelbart lyder det til at din forbindelse timer ud og sådan skal det ikke være.

Ser frem til at høre fra dig

C

Hej Chriz

Har lige prøvet med Firefox uden held, jeg kan stadig hente enkelte melodier men ikke albums og jeg har prøvet mange forskellige fra hitlisterne, de enkelte melodier bliver hentet på få sekunder uden problemer, underligt for jeg havde ikke problemer for ca.1 mdr siden.

Mvh Gant

Omdømme 2

Hey Gant

Hvis vi skal beskrive problemet helt kort så er det at selve download timmer ud? Har du andre problemer med din hastighed på andre tjenester?

Tak for feedback

C

Hey C

Nej jeg har ikke andre problemer med download fra andre sider, og det havde jeg heller ikke for 1 måneds tid siden på TDC-Play

Mvh Gant

Omdømme 2

Hvor store filer der det du typisk henter ned?

DBH

C

Det er meget forskelligt men op til flere gb og der har jeg ikke problemer, underligt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)