Dovnload Adobe Flash Player.

Jeg har skiftet computer og har derfor brug for at dovnloade Adopes Flash Pleyer, den siger at den er gratis, så det burde være ret nemt at hente den, men jeg bliver mødt med en besked om at sende en sms til telf 1273 med ordet PASS, for at få en adgangskode, men der kommer bare en besked retur om at sende correkt password. Er der nogen der kan fortelle mig hvad man så kan gøre.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej peter

Du skal ind på Adobe's hjemmeside og downloade flashplayer her er et link: http://get.adobe.com/flashplayer/?promoid=BUIGP

Vær opmærksom på at du skal ikke downloade McAfee antivirus scanner samtidig, så fjern denne markering.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Jeg takker for svarene. Jeg har fundet Adobe Flash Player. 

PeterGlad humørikonGlad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej peter

Det mest sikre er at foretage installationen fra Adobes downloadside. Så skal du ikke spekulere på hvilken browser du bruger, det finder Adobes installationsprogram selv ud af. Bruger du forskellige browsere skal du naturligvis foretage installationen med hver enkelt browser.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Husk at markere tråden som værende løst, så andre også kan få glæde af svarene.

Gad vidst, om man skulle kontake TDC og spørge, om de vil lave en funktion, så at folk husker det. (og det er ikke ment som noget perfidt ironi-noget, det er helt legitimt ment.)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)