Dobbelt regning for bredbånd

• 0 kommentarer
Er der andre der har oplevet at betale dobbelt for bredbånd. Min mor har oprindeligt lavet aftale med TDC Kabel TV som senere blev til You See. Til gengæld begyndte TDC så også at opkræve for bredbånd. Resultat: dobbelt betalig af bredbånd i flere år. Jeg er s.. ret chokeret. Hvad ligner det?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej AMSA

Jeg tror ikke der er andre der har oplevet det.

Det I skal gøre nu er at samle dokumentation for hvor længe denne dobbeltbetaling har fundet sted, og efterfølgende rette henvendelse til TDC og YouSee og få en berigtigelse af at betaling har fundet sted, og for hvad, og hvilket selskab eller begge selskaber har modtaget betaling. Når dette er klarlagt kan I kræve tilbagebetalt den uretmæssige betaling.

Ingen kan være tjent med at sådanne fejl opstår og jeg er da også sikker på at både TDC og YouSee er interesseret i at sådanne fejl bliver oplyst og rettet. 

Jeg har oplevet præcis det samme,da jeg ringede ind fik jeg at vide , det er da træls for dig, at du har betalt begge steder, andet skete der ikke .

M.v.h Bent

Tjah Bent. Desværre er der ikke noget at gøre ved det. Vi klagede til Tele-ankestyrelsen, men selvom min mor aldrig havde været i stand til at tage bredbånd via telefonforbindelsen, blev klagen afvist. Så TDC tjente uretmæssigt godt 9000 på dette. Det lærte os at være meget meget opmærksom på pbs-regninger og kontrollere dem nøje. Og hele familien er flyttet til andre tele-/bredbåndsudbydere. Mage til svineri og overbetaling skal man lede længe efter.

Ja vi må så håbe andre ikke oplever det samme, grunden til jeg ikke så det straks, var at jeg har gratis hverdag,

det vil sige at jeg ikke betaler gebyr på girokort, banken betaler alle regninger over budgetkontoen,desværre opdager jeg så ikke dobbelt betalingen, så pas på med det.

Mvh Bent.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P