Dobbelt kort.. Mistede nr.

Hej

Ville gerne vide om det er muligt at få et dobbelt kort med sammen nr som nuværende, Grund : Har købt Iphone men vil ikke slæbe den med på job, det er den for dyr til. Har en anden jeg bruger til jobbet ( Mure ) Har engang haft dobbelt kort, ved ikke om det findes mere...

Et andet problem: Da en venlig medarbejder klippede mit nuværende kort til fra alm til Iphone gik stort set alle mine nr tabt, eller hvad ??? kan i hvert fald ikke finde dem, kan ikke sætte mit kort i gl tlf igen da jeg ikke fik det resterende med...Hvad er løsningen ???

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pomse1

Jeg ved ikke om det her kan hjælpe dig.

Se link:  http://shop.tdc.dk/Datadeling/mad_datadeling,default,pd.html går ud fra at det er samme tlf.nr.

Det med dine mistede numre ved jeg desværre ikke noget om.

hilsen Bente

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Man kan selvfølgelig klippe i et SIM-kort så det ikke virker mere.... Men man kan altså ikke klippe telefonbogen af det :-)

Er du sikker på at dine kontakter var gemt på SIM-kortet og ikke på den gamle telefon selv?

Vh

Peter

Ja Meget glad humørikon klart man ikke kan klippe kontakter ud at simkort. men havde tillid til pigen som påstod hun kopierde kontakter, men det gjorde hun kun den ENE vej. så nu ligger kontakter Stadig på sim og ikke i gamle tlf..ærgeligt lige pt men der må være en løsning... Klart

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)