dk4 HD, Canal9 HD, Discovery HD hos TDC TV?

YouSee komme med dk4 HD, Canal9 HD samt Discovery HD i næste uge http://digitalt.tv/yousee-kunder-far-3-nye-hd-kanaler-senest-16-august/

Er det også nogle der dukker op på TDC TV?

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er et rigtigt godt spørgsmål du kommer med der, det skal dog siges at YouSee er et datterselskab til TDC, og den tv løsning TDC tilbyder, er meget anderledes end hvad YouSee tilbyder.

Jeg vil dog lige kigge på sagen, og finde ud af om der skulle ske nogle ændringet med TDC tv i den kommende tid.

Vender tilbage på denne tråd når jeg kan fortælle dig noget mere Glad humørikon

Alex

Omdømme 1

Hej igen

Har nu haft kontakt med den TV ansvarlige, og videresender lige hans svar herunder:

"De pågældende HD kanaler kommer ikke i første omgang på HomeTrio. Vi arbejder løbende på at gøre vores kanalpakker bedre, herunder HD pakken. Vi har hen over sommeren haft fokus på at gøre vores grundpakker endnu bedre ved at lægge flere kanaler i de enkelte pakker, samtidig med at vi rent faktisk har sat prisen ned.

Vi ser løbende på udbuddet af HD kanaler og vil også komme med flere HD kanaler på HomeTrio, men det er endnu for tidligt at sige hvornår og hvilke kanaler som bliver introduceret."

Det skal derudover siges at dit ønske nu ligger hos os, og er taget i betragtning.

Håber det besvarede dit spørgsmål.

Alex

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Alex

Har du læst tråden BBC længere nede, kunne du ikke få noteret de ønsker samme sted.

Mvh

Kim

Omdømme 1

Hej Kim

Jeg har kigget tråden igennem, og har sendt dine ønsker videre i systemet.

Jeg skal nok vende tilbage i denne tråd, når jeg kan fortælle dig noget mere.

Alex

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Allex

Super, tak for det.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$