disney channel

Hej, er ny bruger af home trio. alle kanaler virker, bare ikke disney :-( den er ligesom frosset på bambi og har været det siden igår aftes. hvor kan man tjekke for driftsforstyrrelser? Har prøvet at genstarte, uden held.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der er ikke nogen drift forstyrlser, der står skrevet om det problem, jeg har lige kikket for dig.

men ellers i fremtiden kan du gå ind på den her side.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

for at løse dit problem vil jeg forslå at du pprøver at genstarte hele dit system.

sluk alle dine computere, og tag strømmen fra alle dine TV boxe samt alle andre enheder på dit netværk. tag strømmen fra homeboxen(router/modem).

nu skal du vænte 5 min, tænd igen for homeboxen, tænd for hoved TV boxen(harddisk optageren) vær sikker på at den er startet helt op(når du kan se TV igen på den) nu kan du tænde alt det andet igen.

skriv lige hvis det ikke virker.

Hej Mikkel, tak for råd, desværre virker det heller ikke. Trist humørikon Havde alt hevet ud af kontakterne. Bambi er stadig frosset, alle andre programmer virker fint. meget underligt. Tak for linket, det havde jeg ikke lige fundet selv. 

Vh Gitte

Hej Mikkel og andre,

Har lige set på drift forstyrrelser at tdc arbejder på højtryk med problemet, så det er ikke min fejl 40 :-) så nu må min datter bare pænt vente;-)

Vejret er jo heldigvis også udevejr Glad humørikon

Vh Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)