Disconnect fra TDC Hotspot ved brug af Connect it?

• MLP
  • 0 kommentarer
Hej

Hvordan logger man af (disconnecter) TDC Hotspot ved bruge af programmet Connect it?

Jeg bruger Connect it-programmet til at logge af og på hhv. mobilt bredbånd (via Huawai E173) og TDC Hotspot (f.eks. i DSB-togene mellem Kbh. og Århus). Jeg har to computere (hhv. arbejde og privat), hvor jeg gerne vil logge på Hotspot i toget først med den ene og efterfølgende med den anden (skiftevis og ikke samtidig).

Jeg får dog beskeden, at "bruger er allerede logget på hotspot sandsynligvis fordi du ikke er logget af". MEN hvordan logger man af TDC Hotspot med den ene computer, så jeg kan logge på med den anden bagefter? -den funktion er ikke lykkedes mig at lokalisere...

Hilfe....

MLP

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu kender jeg godt nok ikke pågældende program (Connect It) men jeg har da prøvet i andre sammenhænge.

I f.eks. Win7 kan du åbne "netværks og delingscenter" ved højreklikke på det trådløse netværkssymbol i nederste højre hjørne af skærmen. Her får du så adgang til en "åbne og lukke netværksforbindelser" funktion. Lignende funktioner er også i tidl. Win versioner.

Hvis de hot spots fungerer bare nogenlunde normalt burde det løse problemet - men der kan være lavet specielle tiltag der sikrer mod utilsigtede udfald, f.eks. hvis der er dårlig dækning i toget. Så kan det f.eks. være nødvendigt at vente på et time-out i systemet.

Du kunne jo også købe to adgange Glad humørikon

Vh

Peter

Det fungerer desværre ikke...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Så må vi håbe på der er en der ved noget mere specifikt om Connect IT der læser med :-)

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)