Disable Homebox svar på Ping

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg ser at homebox'en svarer på eksterne pings - kan man ikke slå det fra?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PerJ

Som det vist fremgår et eller andet sted i denne lange tråd Blinkende humørikon (/t5/Bredb%C3%A5nd/Jeg-kan-pinges-fjern-det-tak/m-p/24897Du), så kan du ikke disable den funktion, at HomeBoxen kan pinges.

Mvh Stephen

Så vidt jeg ved, og det her er sagt uden at være helt sikker.

Så bliver funktionen at HomeBoxen kan pinges externt brugt af TDCs support afdeling til at sikre der er liv i boksen og at der er forbindelse igennem.

Men er ikke 100% sikker på denne information, så hvis nogen kender bedre til det, så er det okay at rette mig Glad humørikon

iJelle skrev:
Så vidt jeg ved, og det her er sagt uden at være helt sikker.

Så bliver funktionen at HomeBoxen kan pinges externt brugt af TDCs support afdeling til at sikre der er liv i boksen og at der er forbindelse igennem.

Men er ikke 100% sikker på denne information, så hvis nogen kender bedre til det, så er det okay at rette mig Glad humørikon

Heh, det ville være fint ved dent første setup (eller de kunne bare ringe til nummere) - men det burde kunne slåes fra. Men endnu en grund til at skifte den router ud med noget andet.

Selvom den virker så primitiv at jeg mistænker der må være er et hemmeligt privat TDC login som viser alle egenskaber.

Tak for svare i øvrigt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P