Digital modtager til TV nummer 2

Jeg har nu haft Home Trio i ca. 1 år og haft problemer med digitalboksen til mit TV nummer 2. Problemet er, at der ofte ingen lyd er på fjernsynet. Jeg kan herefter tænde og slukke for boksen et antal gange og såfremt jeg har tålmodighed til det kommer lyden igennem. Ofte mister jeg indledningen på en god udsendelse, hvorefter jeg opgiver at se videre.

Jeg har kontaktet TDC og fået at vide, at man arbejder på en løsning (software), men kan ikke sige hvornår denne kommer!  Jeg betaler for dette produkt og nogle gange med lidt rabat (efter kontakt til TDC), men dette er ikke en holdbar løsning så jeg ser frem til et svar.

3 Kommentarer

Det er korrekt at der er en software fejl i de små bokse, det er også skide irriterende, men der er bare ikke noget at gøre, softwareopdateringen kommer først ud når den er klar, og ikke før.

Har ikke selv forstand på software, men ved at hvis det ikke bliver testet ordenligt så kan det gøre mere skade end gavn.

Har selv snakket med en fra support, og ved at der sidder programmøre og arbejder på sagen, og imens må vi væbne os med tålmodighed.

Når man køber et nyt produkt må man forvente, at det virker efter beskrivelserne ellers bør/skal TDC informere om, at det ikke altid lever op til specifikationerne. Dette er i min optik god markedføringspolitik. TDC må/skal have en tidsplan for, hvornår SW-fejlen forventes at være rettet.  

Jeg har bestilt Hometrio til installation 1. februar 2011. Har ligeledes bestilt box til TV nummer 2!
Er problemerne løst???!!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P