Er dette spam mail??

• 0 kommentarer

Jeg fik denne mail i dag, men går jeg ind på min webmail så viser den at jeg kun bruger 1 procent af pladsen. Er det noget spam?Dansk forklaring, klik her:http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=2872You are getting close to the quota of your mailbox or the quotaof one of your folders. Please delete some of your messages. In casea folder quota has been exceeded, delete some messages from thatspecific folder.The following is a more detailed description of the problem:  Mailbox or Folder Quota: mailbox               Quota Type: total bytes stored          Quota Available: 573780              Total Quota: 10485760TDC Postmaster 

Dansk forklaring, klik her:http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=2872
You are getting close to the quota of your mailbox or the quotaof one of your folders. Please delete some of your messages. In casea folder quota has been exceeded, delete some messages from thatspecific folder.
The following is a more detailed description of the problem:
  Mailbox or Folder Quota: mailbox               Quota Type: total bytes stored          Quota Available: 573780              Total Quota: 10485760

TDC Postmaster

hygge jørgen

7 Kommentarer

Hej Jørgen

Velkommen til TDC-forum.

Når du klikker på mapper ude til venstre, kan du så se om der er mappe/mapper der gemmer på mail, du ikke var obs på?

webmail-oversigt.jpg

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Mail fra TDC Postmaster er IKKE spam.

Postmaster er en service der orienterer dig om relevante problemer vedrørende din mail.

Mvh FN ;-)

tak for svaret  men på webmail er der masser af plads???

Hej igen

Ja, men postmester sender ikke sådan en mail uden grund. Skal jeg forstå dit svar sådan at du har set i papirkurven og spam mappen?

Ja, der ligger sammenlagt 6 mails ialt 19 kb

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Så kan du gøre Postmaster opmærksom på at du mener det er en fejl.

Postmaster kan kontaktes på denne mailadresse:

postmaster(snabela)mail.dk

Mvh FN ;-)

Hej igen Jørgen

Der lærte jeg også lige noget.

Der står faktiski fejlmeddelelsen: Spørgsmål vedr. denne fejlmeddelelse kan rettes til postmaster (husk at medsende fejlmeddelelsen, sammen med dit spørgsmål).

Der står også:

Vigtigt: Har du lige hentet post via dit lokale postprogram (og benytter du ikke "Efterlad en kopi af posten på serveren", så har du sandsynligvis allerede tømt din postkasse og du kan se bort fra denne information.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)