Det virker jo bare ik!!!!!!

Så har man snakket med hotline.......hæ-hæ

Det virker jo bare ikke endnu

Det er jo ikke færdig udviklet

Hvorfor så begynde at bruge det,når det ikke er færdig udviklet??????

Ja ja TDC ,,ting ta`r tid,,men så lang tid!!!!!!!!

Ellers en tilfreds kunde,mmmmmeeeeenn.

Nå må vente med tålmodighed.[i][i]

6 Kommentarer

Hej puckmaxi

øhhh - Nu har TDC jo temmelig mange produkter - så hvad er det lige spesifikt du hentyder til?

Det hele eller en bestemt ting?Overrasket humørikon

Ja Ja puckmaxi  ,,ting ta`r tid at skrive,,men så lang tid!!!!!!!!

Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Da vi er under mit tdc tror jeg det er siden mit tdc rettere selvbetjeningen, personen må snakke om.

Ja det kunne være fedt hvis alt bare virkede i første omgang.

Nøj hvor ville alt være fantastisk i denne verden hvis ingen fejl eller udvikling skete.

Nød til at sige, at du må slå kold vand i blodet. Nye ting nye fejl.

nå ja undskyld,,,det er jo naturligvis HOMEDISK jeg hentyder til,,,,sorry.........

Jamen hvis det er homedisken der volder dig problemer - så prøv dag at fortælle hvad der er galt. Så kan det jo være der et lyst hoved der kan komme med et godt råd. Eller der er en bruger der llige ved hvilken tråd - (af de utallige der er skrevet om homedisk), der kan hjælpe dig. Det er ikke altid Hotline har det bedste råd. Humørikon med tunge

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej puckmaxi

Du kan prøve og resette homoboxen:

Først slukker du for computeren.

Bag på Homeboxen, mellem strøm og LAN kabel er reset-knappen.

Denne skal holdes inde (med en papiklips eller en nål), indtil der kommer 2 bip, der går op til 10 sekunder før 2.bip  kommer, slip ikke knappen før 2 bip. Derefter kan der gå 1 minut før Homedisk er resat.

Når alle lamper på forsiden er holdt op med at blinke, tryk da på forsiden med det blå lys ca 3-6 sekunder, efter 1.bip slip da knappen.

Når Homedisk har været slukket i ca 30-45 sekunder, tænd igen og vent til de to grønne lamper lyser konstant.

Tænd nu din PC igen, og åben en Internet Browser.

Prøv nu at taste 192.168.1.5 i Browser-adressefeltet, hvis dette virker , skulle det gerne køre for dig.

hilsen bbs

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P