Det var ikke muligt at hente dine kanaler

Hvorfor står dette i mit TDC play "Det var ikke muligt at hente dine kanaler", det har nu stået i flere dage, og betyder at jeg ikke kan vælge de kanaler jeg vil se. Første dag kunne jeg gå ind i tv guide og vælge ferfra, det er heller ikke muligt, siden er tom ????

15 Kommentarer

Jeg har samme problem

Jeg håber TDC løser dette hurtigst muligt

samme problem her, irriterende

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Samme fejl her, og det betyder at man ikke kan se fodbold.

Hvor er det bare fedt TDC!

_Amatøragtigt_

og nøjagtigt det samme her.... Nu på anden dagen, i denne omgang.....

Se så at få det ordnet! kan ikke passe man skal betale penge for noget det ikke virker! går glip af det spanske mesterskab, det er simpelhen for dårligt!!!

og der står intet på siden med driftsinformationer....

Jeg har samme fejl siden torsdag aften. ringede til tdc, der ikke lød til at have hørt om, at andre brugere har samme fejl. Det er bare igen elendigt fra TDC's side. Det kan ikke være rigtigt, at leverandøren ikke har en løsning på dette problem straks det opstår. Det kan heller ikke være rigtigt at medarbejderne hos TDC er helt uden kendskab til en generel fejl. Se så at komme i gang TDC

Jeps. Mit problem startede netop torsdag. Sæt i gang med at fikse TDC!

Har samme fejl igen

Det var ikke muligt at hente dine kanaler

og der er heller ingengen program oversigt

computer imac

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Begge dele er blevet meldt til Hotline/Fejlmelding, og er sendt videre til Dem, der skal løse det, så vi kan kun krydse fingre.
God Weekend

Det kan godt være det er indberettet, men fejlen er der stadig sammen med en hulens masse andre fejl som : der er sket en fejl, indlæs venligst siden igen - et script er hold op med at virke ( hvilket så får hele browseren til at crashe ) - sort skærm, men med lyd - hakkende lyd som gør det umuligt at se noget som helst der har anden lyd end almindelig tale etc. Jeg kunne blive ved, men skal jo stoppe et sted.

Hallo TDC vi betaler rent faktisk for at det her skal virke, hvad med endelig at give os det produkt vi betaler for ?

Er ved at give op efter utallige telefonsamtaler hvor I siger der intet er galt, men hvor jeg minuttet efter igen må opgive at se min film eller høre min koncert på webtv.

Har opdateret alt efter jeres henvisninger, og lige meget har det hjulpet..........

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.
Samme fejl her!! få det NU til at virke,da jeg sidder i sommerhus og gerne vil se tv,man betaler jo for det!!!!det har faktisk været galt siden torsdag-som der er skrevet i en tråd ovenfor,så kender TDC kundeservice og support intet fejlen??selv om de fik det at vide den anden dag-lyder mærkeligt,jeg har haft ringet 2gange,men de har ikke hørt det før!!!!!!!!!!
Mvh.
Samme problem her. 

"Det var ikke muligt at hente dine kanaler"

Samme fejl.

Hvor er det skuffende, at det der engang var et hæderkronet, dansk kvalitetsforetagende nu er blevet et så amatøragtigt ringe firma, hvis eneste formål synes at være at skide på kunderne og snyde dem så meget som muligt og endelig ikke yde nogen service.
Jeg står for at skulle flytte snart - TDC bliver ikke min fremtidige leverandør af TV og bredbånd!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej.

kan så oplyse at det virker her igen(godt gået TDC)Humørikon griner højt

mvh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8