Det tangerer til svindel ...

Jeg blev lovet 20 Mbit/sek. og hvad måler jeg så 3,62 Mbit/sek og hvad gør TDC så ved det? ... korrekt! ingenting overhovedet, man får en sludder for en sladder og der er ingen, overhovedet ingen hos TDC, der ved hvad de taler om.Der er èn der lover 20 Mbit/sek, ja han garanteret det, den næste vil gerne have, at jeg skriver hvor godt han har behandlet mig og han havde slet ikke gjort noget som helt, udover at sige, at hvis jeg fik problemet igen, så skulle jeg skrive ind til ham! den 3. målte hastigheden til at være 15 Mbit/sek og den 4. sagde, at det kunne ikke passe, for hastigheden var låst fast på 10 Mbit/sek ...
Hvorfor jeg jeg stadig betale over 500,- kr./md., når TDC kun leverer ca. 20% af den leverance, som jeg skulle havde haft?
Den betaling der forfalder her pr. 1. maj 2013, den bliver ikke betalt.
Jeg har alt for længe ladet TDC pisse på mig. 

2 Kommentarer

Hej Arion

Da dette er et brugerforum, vil jeg lige spørge, om der er noget andre brugere kan hjælpe dig med.

Et godt råd vil være at betale, for at undgå en rykker, men det er op til dig selv.

Du kunne jo skrive til det rigtige sted, hvis du vil klage.

http://tdc.dk/kontakt/klage/

køre du trådløst når du måler din hastighed ellers køre du med kabel fo det har meget og sige nemlig,

og har du bagrundsting der suger din forbindelse kørende ???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)