Kan det passe????

-At man bliver ringet op kl. 21 om aftenen af en sælger, som begynder at udspørge om mobiltelefonudgifter i familien og derefter, direkte adspurgt vedr. formålet med opkaldet, oplyser om et fantastisk tilbud om for et beskedent beløb at få mulighed for at ringe gratis imellem familens mobiltelefoner......

"Det lyder da spændende -kan du ikke lige sende lidt information om det produkt???" kom jeg til at spørge... -svaret kom promte... "Næ.. Det er et her og nu tilbud"....?????

Det blev så den afsluttende replik i den samtale.

Jeg er overrasket over at TDC arbejder sådan.. Det leder tanken hen på de gamle Get2Net og Tele2 dage, hvor folk fik ændret abonnement efter en telefonsamtale, uanset hvordan de ellers opfattede samtalens indhold...

Jeg bare undres.

mvh. Erik

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

ja lyder sjovt,

Jeg trode det var ulovligt at sælgere ringer uden man har sagt ja til at de må, i hendhold til dørsælger loven. men jeg ved det entlig ikke er bare af den opfattelse, kunne være jeg skulle prøve det samme for at få lidt gang i virksomhedenMeget glad humørikon

en af mine tidliger chefer gav ming en gang en meget god måde at håndtere sælgere, man skal simpel hen bare ligge røret på.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Det er rigtigt som miela1 skriver "Det lyder sjovt" - ja endda rigtig sjovt.

Det kan da ikke passe at det var en sælger fra TDC - - er du sikker på at du har hørt rigtigt - det kunne jo have været en sælger fra DTC  - Ja altså  fra "Dansk Telefon Chikane"  -  Meget glad humørikon altså - og så klokken 21 om aftenen -  - gjorde du brug af tilbudet?  Blinkende humørikon

Hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P