Det på i kunne gøre beder

D.1/3-11 gik jeg glad på nettet og bestilte en Iphone 4 på jeres hjemme side, men det skulle jo vise sig at være en mega fejl.

Bestiller den om aften, 2 dage sener modtager jeg et brev hvor der står at de nu har sat mit nye abonnemen

sammen med mit gammle simkort, men jeg tænker det er vel ok, da der max går 6 dage inden min nye telefon kommer, men nej.

Jeg ringer ind Fredag D.4/3 for at være sikker på at de nu også har telefonen, og de fortæller mig at den er på lager og er reseveret, men grundet travlhed bliver den først sendt mandag.

Mandag ingen telefon Ringer der ind Tirsdag D.8/3 og hun siger ja den er reserveret, og der må være sket en fejl, og den ville blive sendt i dag eller senest i morgen onsdag, Men nej Torsdag og stadig ingen telefon, ringer nu ind igen, og den Meget flinke mand, sagde den har været i restorder og de lige i dag havde fået 1300 på lager og den ville blive sendt i dag eller fredag, IGEN nej i dag Fredag får jeg så en mail fra kundeservice der siger.

Kære kunde,

Pga. en fejl i vores systemer er dit mobilprodukt desværre blevet forsinket. Dit produkt bliver afsendt fra vores lager senest fredag den 18. marts..

Vi beklager den ekstra ventetid.

Venlig hilsen

TDC Kundeservice

Denne mail kan ikke besvares.

Nej slf. kan den ikke besvares, jeg har aldrig blevet løjet så meget over for at et teleselskab, som jo så nu betyder at jeg ikke er kunde hos TDC Mobil mere.

Som de siger mellem linjerne, i kan rande mig i ***

1 Kommentar

Det er da rart at jeg ik' er den eneste der er udsat for dette! Har 2 gange fået besked fra deres lager om at tlf. er afsendt, men får samtidig at vide at det må være en fejl hos kundeservice. Flot!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)