Svar

det nye web tv.

• Deltager
  • 0 kommentarer
er der nogen der kan hjælpe mig.jeg kan ikke se det nye web tv skønt jeg har fået inst.det nye program .den bliver ved med at sige at jeg skal downloude det igen .når jeg aktiverer pilen til tv pc er windows vista  browser expl.64 bit.

icon

Bedste svar af carlon 22 marts 2013, 14:02

Hej.

Når du har modtaget installationspakke og har installeret skal du lukke brovser ned - genstarte.

Bliver du igen bedt om at installere ca 20Mb skal du ignorere denne installation.

Luk vinduet ned på Luk og fortsæt med at aktivere TV

Herefter skal du igen installere en ny activeX hvorefter det er overstået.

Det er noget forvirrende!!!

Her hos mig virker skidtet ikke alligevel.

Brovseren fortæller at der er opstået en fejl og genstarter - dette sker i en uendelighed.

Med andre ord - det virker ikke endnu.

Hilsen

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Når du har modtaget installationspakke og har installeret skal du lukke brovser ned - genstarte.

Bliver du igen bedt om at installere ca 20Mb skal du ignorere denne installation.

Luk vinduet ned på Luk og fortsæt med at aktivere TV

Herefter skal du igen installere en ny activeX hvorefter det er overstået.

Det er noget forvirrende!!!

Her hos mig virker skidtet ikke alligevel.

Brovseren fortæller at der er opstået en fejl og genstarter - dette sker i en uendelighed.

Med andre ord - det virker ikke endnu.

Hilsen

Har samme problemer på familiens pcèr, med xp, w7 og w8 og explore 8, 9 og 10. Det virker på ifone og ipad. Tror udvikleren sidder på en mac. Der er rigtig mange tdc kunder, som ikke bruger den valgte opløsning. Vi kan heldigvis se ViaPlay og Tv2Play i god kvalitet.

mvh

Ole

image
tusind tak for hjælpen det virker sørme

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$