Det nye Play - WEB TV..... Problemer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Jeg har indtil nu med fornøjelse anvendt WEB-TV, men konstaterer at det ikke er muligt mere efter det nye set-up er kommet.

Har installeret i følge vejledninger. Får siden rigtigt op, men når der skal afspilles TV ender det med at explorer meddeler at der er opstået fejl og genstartes.

Har afinstalleret - geninstalleret med samme resultat.

Har prøvet forskellige PCér med samme resultat.

Anvender pt Windows XP - Explorer 8.

Hvad skal der til for at køre WEB TV.

Bemærkning - anvendelse af smarttphone = OK

HJÆÆÆÆLP.

11 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints carlon har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Igen

Yderligere kommentarer til WEB-TV.

Jeg har nu afprøvet flere løsninger. Hvad angår brugen af XP og Ie8 - resultat er Virker ikke.

Test med Vista og explorer 9 - Resultat - Virker

Er der nogen derude der har success med XP og Ie 8 ??????????

Har haft fat i TDC, som er meget uforstående overfor problemet.

De påstår at XP og Ie8 skal kunne virke, men her på 3 forskellige PCér er resultatet negativt.

Skulle der være en eller anden der har success med Windows XP ville jeg gerne have en bekræftelse !!!!!!!

Da jeg bor på 2 etager og anvender web-TV på den ene etage er det vigtigt for mig at skidtet virker. PC er koblet op på en TV skærm.

Kan det ikke virke må jeg desværre finde en anden udbyder af hele pakken.

En anden oplevelse er at det nye play ikke kan afspille radiokanaler der tilhører DR når TV løsning anvendes.

Andre kanaler går fint.

Er der nogen her der kan sige at Radiofunktionen er OK hvad angår DR kanaler ???????

Hilsen Herfra

Jeg har opnået succes med Windows XP sp#3 og Explorer 8 men efter store kvaler Det er kun lykkedes på min ene PC efter at TDC Play selv ønskede en reparation af ViewRight web TV player!
Men jeg har ikke kunnet fået oplyst fra TDC hvordan jeg får tilgang til ViewRight web TV player,

Når jeg får svaret i løbet af den kommende uge så vender jeg tilbage

Omdømme 1

Tak til dig Bornstar.

Det er lykkedes mig på 1 stk PC nu at kunne køre Web-TV.

Hvorfor er jeg ikke helt klar over men det blev OK efter en formattering af Harddisk geninstallation og opdatering via Microsoft.

Jeg tænkte - så nu er den der, men nej.

På næste PC gør jeg samme øvelse, men ikke med noget positivt resultat.

Google Crome er prøvet ligeledes. Her meldes ind at Viewrights ikke kan aktiveres ??????????

Finder du Løsningen vil jeg meget gerne vide hvad der skal til.

Hilsen og tak - Carlon- Carsten

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej alle

Jeg vil lige starte med at skrive at jeg ikke har en løsning, for det har virket hos mig fra starten med windows xp og internet explorer 8, hvorfor jeg er så heldig kan jeg ikke svare på, men det har virket hele tiden.Overrasket humørikon

Håber at i snart får en løsning.

hilsen Bente

Jeg har prøvet at fjerne ViewRight mappen fra systemet, hvilket bevirkede, at TDC play atter bad om at få den indlæst, det skete og efterfølgende bad programmet osse om at blive opdateret, hvilket osse forløb glat.

RESULTAT: TDC Play kører fortsat kun frem til at selve TV-programmet skal vises. Indstillinger i første fase af programstarten afvikles korrekt.
Jeg vender tilbage, når TDC Support er kommet med løsningen på fejlen.

Omdømme 1

Hej Bornstar.

Tak for din indsats.

Her er der sket følgende:

Efter at have eksperimenteret rigtigt meget har jeg foretaget det følgende - og det har virket.

Gået ind på Windows  Update

Valgt opdateringer med høj prioritet (Hurtig)

Herefter igen ind på Windows update

Valgt Brugerdefineret

Her har jeg taget hvad der er muligt inclusive NetFramework 4 og efterfølgende installation af NetFramework4 hentet de efterfølgende brugerdefinerede opdateringer der er mulige.

Det har virket. Nu virker Web Tv fornuftigt på 2 PC´er.

Har en bekendt hvor jeg vil afprøve samme metode hvor der også har eksisteret samme problemer her hos mig - lignende dine.

Hvad der i mit tilfælde har bragt situationen under kontrol er ikke til at svare på da der her er tale om rigtigt mange brugerdefinerede opdateringer incl NetFramework¤ - hvad det så end har med sagen at gøre.

Du kunne prøve samme procedure - Har her ikke skadet noget!!!!

Jeg bemærker samtidig at her efterfølgende er det muligt at anvende Google Chrome.

Der resterer det problem at skærmstørrelse  Explorer-100% ikke kører hensigtsmæssigt. Sættes Zoom Faktor ned til 75% er resultatet OK om end at tekst bliver noget mindre - men virker.

Hilsen Carlon/Carsten

Jeg har kørt TDC play på min PC#2 efter at have lavet alle Windows XP opdateringer.

Kører i dette tilfælde under Chrome.

Følgende Fejlvinduer viser sig under forløbet:

1. Plugin svarer ikke - Følgende Plugins svarer ikke - Verimax ViewRight - Vil du stoppe det. (fortsætter automatisk)

2. Sider på Play.tdc.dk siger - Der skete en fejl - Genindlæs venligst siden.

Venter fortsat på svar fra TDC's support gruppe

TDC support gruppe har opgivet at løse problemet med ViewRight programmet TDC Play -
Jeg arbejder selv videre på en løsning evt. med kontakt til leverandøren af softwaren ViewRight.
Bornstar - never give up o/

Hjerteligt tak skal du have - jeg har været ude af samme vej: men jeg tester nu om jeg har alle Windows XP opdateringer implementeret. Så vender jeg tilbage. MH Kurt

Jeg har implementeret alle de valgfri Windows XP opdateringer inkl. Net Framework 3.5 - men følgende opdatering kan ikke udføres:
Microsoft .NET Framework 3.0: x86 Language Pack (KB928416)
Den tredie PC kører ikke TDC Play endnu - men jeg fortsætter. Har fortsat ikke fået svar fra
'AEhrnsberger@verimatrix.com' levrandør af Verimax ViewRight
MEN jeg forsætter med at få løst problemet MH Bornstar

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)