det er alt for ofte, der er bøvl med webTV

• 0 kommentarer
er der andre end mig, der ofte hjemsøges af tabt webTV tid? Jeg burde snart have en måned gratis.

3 Kommentarer

Hej ewib

Ork ja - Der er masser af tråde og indlæg der hjemsøges af beskrivelser af  manglende webtv. Trist humørikon

En måned gratis webtv???  Er webtv ikke en gratis servise, fra tdc når du betaler for din bredbåndsforbindelse?

Jeg forstår godt din irritation, og synes faktisk godt at tdc kunne give en grund eller forklaring til de mange der ikke kan se webtv, for tiden.  

Ikke så vidt jeg ved - man kan godt købe bredbåndsforbindelse uden webTV. Det er et tilkøbsvalg. Nogen vil have home duo og andre home trio osv. Det betaler man for.

Glædelig jul til alle derude :-)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej herinde!

WebTV er en gratis service i TDC HomeTrio, eller TDC HomeDuo Media, uden mulighed for at vælge det fra for en rabat. Det kan dog tilkøbes til TDC HomeDuo Secure for 29 kr/md, men det er ikke så udbredt.

Kanallisten i WebTV afhænger af ens abonnement, kan godt give et overblik hvis nogle er interesseret.

Der har desværre været mange problemer med WebTV i den sidste periode, og der bliver hårdt arbejdet på at finde en holdbar løsning. Håber i har lidt tålmodighed med os på det punkt Glad humørikon

Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P