Der skete en fejl, Kunne ikke få leaf license fra server

Jeg har downloadet et musik nummer til min computer, og prøver at afspille.

Windows media player prøver at hente licensen til nummeret, og jeg logger på, men får fejlbeskeden: Der skete en fejl, Kunne ikke få leaf license fra server.

Nogen der har prøvet det, og er kommet videre?

Hilsen

Preben

16 Kommentarer

jeg får samme fejl, jeg tror der er en fejl på sitet PT, der gør at det ikke virker.. RET irriterende!

Jeg har konstateret samme fejl igår.

Jeg har også samme problem. Skulle lige til at oprette en tråd, men kan se det ikke behøves. Kom nu TDC, lad os ikke i stikken og få løst fejlen Glad humørikon

Jeg har også problemet, og har kontakt med TDC på deres Facebook-væg. Jeg har linket til denne tråd - håber det er OK

Hej ATL

Sæ'fø'lig er det ok  Meget glad humørikon - Hvad har tdc svaret?

Link fjernet. /MajaH.

Absolut ingenting Humørikon frustreret

(Link slettet)

Hej ATL

Fint nok du har sat et link til din tråd på FB. Du skal lige være opmærksom på at du er anonym her i forum, og det er du så ikke mere. Hvis du ønsker jeg skal fjerne dit link igen, for at du ikke vil have dit navn frem, så skriv det gerne i et indlæg herunder.

Jeg har læst din fb-tråd, og for god ordens skyld vil jeg gerne sige at jeg er kunde som dig og at den Maja der har svaret dig på FB ikke er mig.

Jeg syns du har fået et pænt svar af min navnesøster, og du har også fået tilbudt at sende dine oplysninger til tdc på en fb-mailadresse. Så sætningen absolut passer vist ikke helt.

nå og nu til det du spørger om.  Jeg har ikke den store viden på området, men ved at læse din tråd, tror jeg at jeg har stødt på problemer før her i forum. 

Jeg forstår det sådan at du har købt og downloadet musik, fra før tdc lavede om så musik ikke længere kan købes, og at du nu ønsker at høre den musik igen, som du har købt.

Jeg har fundet denne side med licens problemer:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32238

Jeg har funden en anden tråd på forum, men den er ældgammel,  og sikkert ikke noget du kan bruge, men jeg sætter linket aligevel:

/t5/Mit-TDC/Stadig-problemer-med-TDC-PLAY-licenser-efter-upgrade-af/m-p/2499#M411

Jeg har en bøn til alle her i tråden. Hvad enten i kan bruge det jeg har skrevet eller ej, er det mega nøsvendigt at i alle melder tilbage, om det har hjulpet eller hvad i har prøvet for at det måske har hjulpet.

Dette er for at andre lettere kan finde en løsning på deres problem.

hej

Så fandt jeg linket til at hente ny licens til købt musik  i denne tråd, men her er linket:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32585

Hej Maja,

Tak for dit svar.

Jeg må for god ordens skyld hellere skynde mig at indskyde, at jeg svarede i denne tråd, før TDC kom med tilbuddet om, at jeg skulle fremsende mine oplysninger til dem, så på daværende tidspunkt passede mit svar fint.

Jeg sletter tråden på FB, da det åbenbart gav hul igennem at kontakte dem - min licens er i hvert fald fornyet nu

Hej igen

Ja så er du jo undskyldt. På grund af det brudte link sletter jeg det lige.

Fedt det virker for dig,  Meget glad humørikon hvad mon de andre siger??

Hvis i har problemer så ring til TDC kundeservise, de må da også kunne hjælpe jer.  Blinkende humørikon

det virker igen uden at jeg gjorde noget, jeg måtte dog hente det musik jeg havde hentet i går igen for at det virkede. så der HAR været problemer med DRM licenserne på musikken i går!

Jeg opgav i går og tænkte det sikkert er rettet inden for 24 timer. Og ganske rigtigt.

Musikken virker også her igen Glad humørikon

Jeg har stadig problemet med musik som jeg lige har downloaded. Nu kommer der besked at licens er fornyet, men jeg kan stadig ikke afspille da "afspil" knappen forbliver "grå"  ?!?

pcw57: Jeg har akkurat samme problem som dig Trist humørikon

Er der nogen der ved noget omkring dette problem?

Jeg får denne meddelse når jeg forsøger at afspille 3 helt nye albums, som er downloadet til tablet.

De er lige udkommet, så det er ikke npoget jeg har købt tidligere.

Jeg kan se at samme problem var aktuelt i 2013, men jeg kan ikke se hvordan problemet blev løst...

Please help...

Halløj SirAngus

Denne fejl har været der før og det varer som regel længe før TDC retter den. Det er simpelthen SÅ ringe af dem !! Sidst varede det mere end en måned....

tdc fejl 2.JPG

tdc fejl.JPG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)