Der opstod en fejl i forbindelsen

Jeg har installeret den nye MitTDC app på min Nexus7 tablet. Jeg kan logge på med mit eksisterende brugernavn og password og ser også mine eksisterende play-lister. Men uanset hvilket nummer jeg vælger får jeg 'Der opstod en fejl i forbindelsen'.

Den nye app virker fint på en Ipad med en anden brugerid tilnyttet samme TDC konto (familie-log-in).

10 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Hej EtAndetAlias,

Her er nogle små fif der nogle gange kan løse problemer med app'en:

1. Slå Wifi fra på telefonen -> TDC Login valideres på 3G net
2. Fjern tilknytning til TDC i app’en -> Gøres under ”Indstillinger” i app’en
3. Slet applikationen og hent den igen

Problemet er at Google Nexus7 IKKE er en mobiltelefon, men det tror TDC Play.

Jeg kan altså ikke køre på 3G.

Jeg prøvede at fjerne tilknytningen og installerer app’en igen. Men det blev det kun værre af.

Jeg forsøgte login med min eksisterende TDC login som jeg bl.a. bruger til mail. Men får nu at vide at det er forkert telefon nummer. Det sker også med en anden familie login-id.

Hvis jeg indtaster mit mobilnummer for at få en aktiveringskode virker det stadig ikke, og så jeg gentage denne proces på min TDC mobil telefon.

Hej EtandetAlias. Har du fundet en løsning? Har fuldstændig samme problem på min Nexus 10.
Løsningen er at brug WiMP eller SPOTIFY. Jeg har et WiMP abonnement og det virker perfekt på PC, min Samsung mobil og Google Nexus 7 hvor det tilpasser sig skærmen perfekt.

Jeg er bare SÅ træt af TDC play. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Dan_E_P har modtaget fra andre medlemmer.

Vi ser samme problem på iPads uden 3G. Der ER en opdatering på vej til app'en der gerne skal rette dette, men jeg har desværre ingen tidshorisont for dette endnu.

Hej Dan. Hvis du vil være venlig at annoncere her på forummet når I har en løsning... og så krydser vi fingre for at problemet snart er løst
Problemet er, at dem der har udviklet appen ikke magter opgaven. Og TDC er tilsyneladende ligeglade.

Det har længe været et problem, og når man kontakter hotline, får man at vide, at det er en fejl som de ikke kender eller har hørt om før.

Har hørt, at der kommer en opdatering den 5. marts. Så må vi håbe, at det løser problemet. Har mine tvivl.

Men den bedste løsning er nok Wimp eller Spotify.

Omdømme 1

Sjønne1 skrev:
Hej Dan. Hvis du vil være venlig at annoncere her på forummet når I har en løsning... og så krydser vi fingre for at problemet snart er løst

Hej Sjønne,

Jeg skal gøre mit bedste for at huske det. Du er velkommen til at hive mig i ørene hvis du ikke hører fra mig. Umiddelbart mener jeg at huske at app'en til Android platforme kommer 8 marts - men jeg må bede dig om at tage forbehold for at min hjerne er 100% teflon.

På min Sony Android telefon er der en opdatering på mit TDC der virker fint..... men min helt nye Google Nexus 10 tablet, med den nyeste Android version kan ikke opdateres. Når jeg finder app'en i play store - står der nu at min enhed ikke er konvertibel med denne version!!! Kom nu TDC, hvorfor sender I noget ud før I har testet om det virker??
Omdømme 1

Hej Sjønne1,

Som jeg skrev i den anden tråd du også havde svaret i, så tjek først lige om der er kommet en ny opdatering i nat. Hvis app'en ikke virker til visse enheder, så er det naturligvis noget vi vil arbejde på at rette. Men det er ikke noget vi kan rette ved bare at trykke på en knap. Det tager desværre tid at få alting til at virke med alt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)